Hallo, ik ben een jongeman van 21 jaar en ik wil graag weten welke klachten (symptonen) je krijgt bij lymfklierkanker.
Kan iemand mij dat vertellen?
Ik heb nog een vraag.
Als een moedervlek gaat bloeden en er komt eventueel pus uit en losraakt is dat dan altijd kwaadaardig of hoeft dat niet perse? En als een moedervlek gaat bloeden en eraf is en binnen een dag is de plek waar de moedervlek zat weer is dichtgegroeid is dat dan goed of kan dat niet zo snel?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Groeten Anoniem.
hoi,
ik wil eerst reageren op je tweede vraag, van die moedervlek, moedervlekken die gaan veranderen, kun je het beste altijd ff aan de arts laten zien.. meestal is dit nix.
maar het kan toevallig net wel wat zijn.
symptomen van lymfeklierkanker:
-gezwollen klier in hals nek lies of oksel of bij je sleutelbeen
-nachtzweten, dus echt uit bed drijven van het zweet s nachts
-jeuk over je hele lichaam of plaatselijk
-pijn bij het drinken van alcohol
-vermoeidheid en alle klachten die uit vermoeidheid kunnen onstaan.. zoals darmklachten
-verhoogde bse (=bezinking) in het bloed,
-iets verlaagde hb en iets verhoogde witte cellen, ookwel leucocyten genoemd.
verder: lymfeklierkanker is een ziekte die ook zonder symptomen op kan treden…. maar wel goed te behandelen is. Heb je licht afwijkende bloed uitslagen en een opgezwollen klier, dan moet dit goed in de gaten gehouden worden.. of gelijk doorgestuurd worden naar een internist…. de ziekte verspreid vaak niet supersnel, maar toch..
hopelijk heb je hier genoeg aan.. en anders mag je me mailen hoor,
gr Marielle
mariellelips@hotmail.com
Beste Marielle,
Ik heb nog een paar vragen over lymfklierkanker.
1 Als een klier gezwollen is hoe groot wordt die dan meestal? Ik voel in mijn nek een bobbeltje en in mijn lies, is dat normaal of is de klier dan opgezet?
2 Als je steken voelt in heel je lichaam bijv. handen, voeten, armen, borst enz. kan dat tekenen zijn van kanker?
3 Kan je misschien meer vertellen over huidkanker(s) met name wat de klachten, symptomen kunnen zijn bij een beginnende of gevorderde huidkanker? Kun je dan ook klachten krijgen die niet te zien zijn?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Groeten Anoniem.
beste anoniem m
mijn zoon heeft ook lymfklier kanker
bij heb uiten het in een grooting van zijn zaad bal
en na enkele dagen kon hij wat hij at en dronk niet
meer binnen houden dat waren de symtomen die mijn zoon had
en zo is het bij mijn broer ook gegaan
of er nog meer symtomen zijn weet ik ook niet
ik hoop dat ik je hier een beedje mee heb geholpen
ik wens je veel sterkt toe
Hoi Anoniem,
Ik kan je niet echt veel vertellen over lymfeklierkanker.
Maar weet wel een paar dingen.
Bij je keel vlak bij je klieren komen hele grote ballen te zitten ze zijn hard en rond en je kunt ze bewegen als je eraan zit doet het niet veel pijn maar het is wel gevoelig.
overal wara je lymfe zitten heb je vaak van die ballen.
je moest ze niet overal te voelen.
maar je nek en je oksels en je boven benden zijn plekken waar je het snel genoeg voelt.
Die ballen hoeven niet gelijk zo groot te zijn maar ze groeien wel behoorlijk hard.
Ook heb je behoorlijk veel dorst en drink je best veel.Eten Ja ligt eraan hoe je je voelt. Je hebt het snel warm en je voelt je heel erg benouwt.
Je kan er gemocuren voor krijgen maar ja daar zitten natuurlijk ook wel weer dingen aan vast.
Zodra ik meer informatie voor je heb zou ik je gelijk informeren hierover.
Groetjes
Bianca
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?