Hallo Lieve Mensen,
Zoals de meeste mensen het weten is mijn liefhebbende man Gerard heel erg ziek (helaas de borstwerveltumoren, dus de gemene kanker).
Hij viert op 6 maartt zijn 59ste verjaardag en ik vroeg hem wat hij wilt hebben.. Hij zegt dat hij graag een wonderstokje wilt hebben zodat hij weer kan lopeen.
Ik wil hem zo graag cadeau geven maar hij wilt het niet. Wat moet ik dan doen?
Ik sta echt machteloos!
Ik vroeg vanavond nog aan de wijkzuster of ze hem beter kunnen maken en ze zei dat het echter niet gaat, en dat Gerard dood zal gaan door deze ziekte. Ik heb zitteen janken (nu nog!) dat ze hem niet van mij moeten weg @!#$, want ik wil en kan niet zonder mijn aapjelief (zo noem ik Gerard vanwege zijn chimpagnese-lipje die heel mooi is).
2 weken geleden was de begrafenisondernemer bij ons geweest en we hebben alles geregeld wat heel zwaar is. Aan de andere kant is het ook fijn dat Gerard zellf ook kan beslissen met alles. Daarom raad ik jullie ook aan om samen met je geliefde die je later verliest ook samen eens te bespreken over alles, dus begrafenis/crematie etc..
Gerard weet nu waar hij toe is, het is niet leuk hoor.
Ik kan niet uitstaan dat mijn man zo ziek is! Wij zijnn doof en julile kunnen kijkenn naar de www.dovenpaggina.nl of www.wedozo.nl,
jullie kunnen onzze trouwfoto ook zien!
Lieve Mensen, ik wou dat ik toverstokje bij me had en iedereen die kanker heeft graag beter maken! Het is zo verdomd oneerlijk allemaal en binnenkort komt er eeen homepage van ons! Ik wil die page dan overdragen voor mijn Gerard en dat page zal Curly'sBosman heten (waarom? Omdat Gerard en ik beiden krullen hebben van ons zelf).
Liefs en dikke kusjes voor alle mesnen die in prikpagina staat!
Liefs van Aapje en Struisje (Gerard noemt mij altijd Struisje omdat ik op een struisvogeltje lijkt!!!!!!! Ja, vanwege mijn lange hals! en die brede neusvleugels)