JARIG EN ZIEK ZIJN

• Yvonne en Gerard Bosman

Hallo Lieve Mensen,

Zoals de meeste mensen het weten is mijn liefhebbende man Gerard heel erg ziek (helaas de borstwerveltumoren, dus de gemene kanker).

Hij viert op 6 maartt zijn 59ste verjaardag en ik vroeg hem wat hij wilt hebben.. Hij zegt dat hij graag een wonderstokje wilt hebben zodat hij weer kan lopeen.

Ik wil hem zo graag cadeau geven maar hij wilt het niet. Wat moet ik dan doen?

Ik sta echt machteloos!

Ik vroeg vanavond nog aan de wijkzuster of ze hem beter kunnen maken en ze zei dat het echter niet gaat, en dat Gerard dood zal gaan door deze ziekte. Ik heb zitteen janken (nu nog!) dat ze hem niet van mij moeten weg @!#$, want ik wil en kan niet zonder mijn aapjelief (zo noem ik Gerard vanwege zijn chimpagnese-lipje die heel mooi is).

2 weken geleden was de begrafenisondernemer bij ons geweest en we hebben alles geregeld wat heel zwaar is. Aan de andere kant is het ook fijn dat Gerard zellf ook kan beslissen met alles. Daarom raad ik jullie ook aan om samen met je geliefde die je later verliest ook samen eens te bespreken over alles, dus begrafenis/crematie etc..

Gerard weet nu waar hij toe is, het is niet leuk hoor.

Ik kan niet uitstaan dat mijn man zo ziek is! Wij zijnn doof en julile kunnen kijkenn naar de www.dovenpaggina.nl of www.wedozo.nl,

jullie kunnen onzze trouwfoto ook zien!

Lieve Mensen, ik wou dat ik toverstokje bij me had en iedereen die kanker heeft graag beter maken! Het is zo verdomd oneerlijk allemaal en binnenkort komt er eeen homepage van ons! Ik wil die page dan overdragen voor mijn Gerard en dat page zal Curly'sBosman heten (waarom? Omdat Gerard en ik beiden krullen hebben van ons zelf).

Liefs en dikke kusjes voor alle mesnen die in prikpagina staat!

Liefs van Aapje en Struisje (Gerard noemt mij altijd Struisje omdat ik op een struisvogeltje lijkt!!!!!!! Ja, vanwege mijn lange hals! en die brede neusvleugels)

• peetje

…..Lieve Yvonne en gerard…..

Je vraagt hier wat je je lieve man gerard nog kunt geven…yvonne kijk nou eens wat gerard een lieve vrouw heeft dat is toch het mooiste kado wat zich iemand kan wensen…

…..liefs peetje…..

• jolanda

He yvonne

Ik weet niet of je me nog kent maar ikwens je jullie heel veel sterkte toe

Mijn vader is nu met de bestralling bezig heeft tongkanker .

En we hebben zondag gehoord dat mn schoonmoeder niet meer te helpen is.

Ik weet op dit moment niet meer hoe is iedereen steun moet geven we zitten echt tussen twee vuren .

Aan de ene kant denk ik mn schoon moeder en aan de andere kant mn vader komt hopelijk alles goed mee maar op het moment is hij ook heel ziek door de bestralling heel moeilijk allemaal het is een @!#$ ziekte.

Heel veel groetjes Jolanda

• sylvia

hallo lief aapje en struisje , ik heb met 1 adem je verhaal gelezen , en ik moet zeggen dat er bij mij toch heel veel gemengde gevoelens door mij heen gingen. morgen een verjaardag te gaan vieren met de weet dat dit ook wel eens jullie laatste verjaardag samen kan zijn . lijkt mij ontzettend moeilijk hoor maar ondanks alles wens ik jou struisje en jij aapje toch morgen nog een hele fijne maar ook een speciale dag toe en in mijn hart zal ik morgen aan jullie denken .en ps ik heb mijn vader voor 2 jaar ook moeten verliezen aan deze $“”::": ziekte en mis hem nog elke dag dus ik weet wat jullie voelen allerbei een hele dikke knuffel groetjes sylvia Yvonne en Gerard Bosman schreef:

>

> Hallo Lieve Mensen,

> Zoals de meeste mensen het weten is mijn liefhebbende man

> Gerard heel erg ziek (helaas de borstwerveltumoren, dus de

> gemene kanker).

> Hij viert op 6 maartt zijn 59ste verjaardag en ik vroeg hem

> wat hij wilt hebben.. Hij zegt dat hij graag een wonderstokje

> wilt hebben zodat hij weer kan lopeen.

> Ik wil hem zo graag cadeau geven maar hij wilt het niet.

> Wat moet ik dan doen?

> Ik sta echt machteloos!

> Ik vroeg vanavond nog aan de wijkzuster of ze hem beter

> kunnen maken en ze zei dat het echter niet gaat, en dat

> Gerard dood zal gaan door deze ziekte. Ik heb zitteen janken

> (nu nog!) dat ze hem niet van mij moeten weg @!#$, want ik

> wil en kan niet zonder mijn aapjelief (zo noem ik Gerard

> vanwege zijn chimpagnese-lipje die heel mooi is).

> 2 weken geleden was de begrafenisondernemer bij ons geweest

> en we hebben alles geregeld wat heel zwaar is. Aan de andere

> kant is het ook fijn dat Gerard zellf ook kan beslissen met

> alles. Daarom raad ik jullie ook aan om samen met je

> geliefde die je later verliest ook samen eens te bespreken

> over alles, dus begrafenis/crematie etc..

> Gerard weet nu waar hij toe is, het is niet leuk hoor.

> Ik kan niet uitstaan dat mijn man zo ziek is! Wij zijnn doof

> en julile kunnen kijkenn naar de www.dovenpaggina.nl of

> www.wedozo.nl,

> jullie kunnen onzze trouwfoto ook zien!

> Lieve Mensen, ik wou dat ik toverstokje bij me had en

> iedereen die kanker heeft graag beter maken! Het is zo

> verdomd oneerlijk allemaal en binnenkort komt er eeen

> homepage van ons! Ik wil die page dan overdragen voor mijn

> Gerard en dat page zal Curly'sBosman heten (waarom? Omdat

> Gerard en ik beiden krullen hebben van ons zelf).

>

> Liefs en dikke kusjes voor alle mesnen die in prikpagina

> staat!

>

>

> Liefs van Aapje en Struisje (Gerard noemt mij altijd Struisje

> omdat ik op een struisvogeltje lijkt!!!!!!! Ja, vanwege mijn

> lange hals! en die brede neusvleugels)

• sylvia

hallo lief aapje en struisje , ik heb met 1 adem je verhaal gelezen , en ik moet zeggen dat er bij mij toch heel veel gemengde gevoelens door mij heen gingen. morgen een verjaardag te gaan vieren met de weet dat dit ook wel eens jullie laatste verjaardag samen kan zijn . lijkt mij ontzettend moeilijk hoor maar ondanks alles wens ik jou struisje en jij aapje toch morgen nog een hele fijne maar ook een speciale dag toe en in mijn hart zal ik morgen aan jullie denken .en ps ik heb mijn vader voor 2 jaar ook moeten verliezen aan deze $“”::": ziekte en mis hem nog elke dag dus ik weet wat jullie voelen allerbei een hele dikke knuffel groetjes sylvia Yvonne en Gerard Bosman schreef:

>

> Hallo Lieve Mensen,

> Zoals de meeste mensen het weten is mijn liefhebbende man

> Gerard heel erg ziek (helaas de borstwerveltumoren, dus de

> gemene kanker).

> Hij viert op 6 maartt zijn 59ste verjaardag en ik vroeg hem

> wat hij wilt hebben.. Hij zegt dat hij graag een wonderstokje

> wilt hebben zodat hij weer kan lopeen.

> Ik wil hem zo graag cadeau geven maar hij wilt het niet.

> Wat moet ik dan doen?

> Ik sta echt machteloos!

> Ik vroeg vanavond nog aan de wijkzuster of ze hem beter

> kunnen maken en ze zei dat het echter niet gaat, en dat

> Gerard dood zal gaan door deze ziekte. Ik heb zitteen janken

> (nu nog!) dat ze hem niet van mij moeten weg @!#$, want ik

> wil en kan niet zonder mijn aapjelief (zo noem ik Gerard

> vanwege zijn chimpagnese-lipje die heel mooi is).

> 2 weken geleden was de begrafenisondernemer bij ons geweest

> en we hebben alles geregeld wat heel zwaar is. Aan de andere

> kant is het ook fijn dat Gerard zellf ook kan beslissen met

> alles. Daarom raad ik jullie ook aan om samen met je

> geliefde die je later verliest ook samen eens te bespreken

> over alles, dus begrafenis/crematie etc..

> Gerard weet nu waar hij toe is, het is niet leuk hoor.

> Ik kan niet uitstaan dat mijn man zo ziek is! Wij zijnn doof

> en julile kunnen kijkenn naar de www.dovenpaggina.nl of

> www.wedozo.nl,

> jullie kunnen onzze trouwfoto ook zien!

> Lieve Mensen, ik wou dat ik toverstokje bij me had en

> iedereen die kanker heeft graag beter maken! Het is zo

> verdomd oneerlijk allemaal en binnenkort komt er eeen

> homepage van ons! Ik wil die page dan overdragen voor mijn

> Gerard en dat page zal Curly'sBosman heten (waarom? Omdat

> Gerard en ik beiden krullen hebben van ons zelf).

>

> Liefs en dikke kusjes voor alle mesnen die in prikpagina

> staat!

>

>

> Liefs van Aapje en Struisje (Gerard noemt mij altijd Struisje

> omdat ik op een struisvogeltje lijkt!!!!!!! Ja, vanwege mijn

> lange hals! en die brede neusvleugels)

Lieve Peetje, dank voor de felicitatie!

Mijn man vindt het zo fijn dat je belangstelling hebt.

Hij werd ontroerend toen ik vanavond 2 lieve kaarten aan hem gaf. Straks krijgen we visite van mijn ouders en vanavvond van zijn kinderen en mijn zus met haar vriend. We proberen er beste van te maken maar het valt niet mee.

Ja, ik ben inderdaad een heel lieve vrouw van Gerard maar soms ben ik chagarijnig wat dit aangaat………………………..

Ik ondervraag elke dag de wijkzuster of mijn Gerard beter wordt, en dan komen ze met de waarheid aan dat hij niet meer beter wordt, dan springen de tranen uit mijn ogen. Ik heb al vanaf aug. 2000 verdriet tot nu toe.

Ik ben kilo's afgevallen van de zenuwen en wou dat ik zo goed kan eten als Gerard, want die is een lekkerbekje van me.

Sorry, de emotie gaat nu erg hoog bij me en ik kan niet uitstaan dat hij zo erg ziek is, en helemaal dat ik af en toe ongeduldig ben………..

Liefs van Yvonne en dikke kusjes!

• anita

Hoi Yvonne,

Tjee he dat het zo slecht al met gerard gaat.

Voor jullie nog van harte gefeliciteerd en wat dat tover stokje betreft.

Dat toverstokje ben jij toch voor hem. Voor jou houd hij de kracht en de moet om toch nog even verder te gaan.

Veel liefs anita

Lieve meid, bedankt voor de felicitatie. Het valt allemaal niet mee zeg.

Het is best erg voor je schooonmoeder en je vader.

Kijk, mijn mama is al 16 jaren kankerpatiente (op haar 50ste kreeg ze te horen dat ze kwaadaardige baarmoederkanker heeft en daarna werd ze genezen verklaard en 8 jaar later horode ze dat ze leukemie heeft, en nu nog is ze onder de behandeling en mijn papa heeft spierziekte, gvd nog aan toe, en nu mijn man ziek………..) is mij te veel geworden……….

Ik probeer er beste van te maken maar soms heb ik de neiging om te gilllen van de woede………….

Kusjes en liefs van Yvonne

Lieve Syl,

bedankt voor je bericht.

Mijn aapjelief is vandaag jarig en de eerste wat ik zei dat ik wilde dat ik een wonderstokje bij me hebt om hem beter te maken.

Het is zo moeilijjk allemaal , bull @!#$ gewoon.

Aapje van me zegt dat hij mijn verjaardag heus wel gaat halen en dat is op 1 november……….. op 22 april verwacht hij zijn 1e kleinkindje op de wereld wie wij brammetje noemt.

Het is allemaal emotioneel en ik ben al vanaf aug.2000 verdrietig tot nu toe en elke nacht word ik om de uren wakker en kijken naar Aapje of hij adem haalt.

Ik slaap vanaf juni 2001 tot en met nu toe op de bankstel en niet in de slaapkamer, want aapje slaapt op bed in de woonkamer en hoe moet hij mij bereiken? we zijn beiden doof, en als hij mij nodig heeft, hoe moet hij mij dan roepen? De slaapkamer mogen ze van mij dicht timmeren, want ik wil niet toezien dat ik straks in mijn uppie daar gaat slapen………..

Ik heb het nu eve moeilijk en ga nu effe bij aapje zitten,

Dikke knuffies van Struisje

Lieve Nita,

dank voor je bericht. Lief dat je zegt dat ik een toverstokje bent voor Gerard, maar wou dat ik meer kon doen voor hem zeg. Ik kan niet uitstaan dat ik hem moet verliezen, want hij is en blijft voor mij alles. Hij is echter een voetballer uit de jaren 1970 -1980, zo werd ik verliefd op hem, en nu zie ik zijn magere verlamde benen, kan ik mij niet voorsttellen. Wat is de wereld toch hard, verd……….hard!!

Ik probeer binnenkort foto te plaatsen van Gerard en mij, oke? Mijn gabbertje is echt een lieve vent en ik ben er kapot van dat hij zo ziek is……….. waarom h ij nou?

Liefs Yvonne