Stamceldonor waar??????

• Freek

hallo

Ik wilde even mijn frustratie kwijt over het feit dat ik nu al 6-8 weken bezig ben om info te krijgen om mij als beenmerg donor aan te melden

Ik heb een tal van adressen van bloedbanken ,maar die helpen je dus niet

Leiden stuurt een folder en verder moet je maar zien

met andere woorden het lijkt wel of ik iets wil hebben van de regering een uitkering of een nieuwe auto je wordt van het kastje naar de muur gestuurd

Ik wil iemand op deze aarde helpen ,maar het is (bijna) onmogelijk

Sorry voor mijn kleine hindernis maar moest het even kwijt

Bedankt voor het lezen en ieder die het nodig heeft veel sterkte

Freek

• marielle

hoi,

ik weet het freek.. ik heb ook weleens gezocht op internet.. vooral als ik weer ns een film of een persoon meemaakte die op zoek was naar het juiste beenmerg.. maar hoewel alles op internet staat en gepromoot word.. dit niet… maar waar wel…? probeer het ns als je nog de moed kan opbrengen, via een leukemie vereniging ofzo. zij krijgen er ook veel mee te maken..

gr Marielle

• coby

Beste Freek,

ik denk dat jij even het nl kanker instituut moet bellen.

anders adviseer ik jou om naar A'dam te bellen bv. naar het A.V.L ( anthonius van leeuwenhoek ziekenhuis.)

in dit ziekenhuis zit nl.ook het kankerinstituut.

in ieder geval vindt ik het persoonlijk heel erg fijn dat je dit voor je medemens wil doen.Mijn man heeft nl. zelt kanker en hij is terminaal ook is deze lieve jongen pas 37 jaar oud.

helaas is beenmerg transplantatie geen optie,dit heb ik ook nl. al aangeboden aan de longarts.

maar namens alle partners van kankerpatienten wil ik jou heel erg bedanken dat jij in ieder geval deze moeite neemt.

bedankt Coby.

• Marion

Hoi Freek,

Zat er bij die folder geen aanmeldingsstukje?

Dat was bij nl wel het geval.

Ik was al getest om te zien of ik een geschikte donor voor mijn broer kon wezen, was niet het geval helaas, en toen hij uiteindelijk zijn eigen stamcellen heeft terug gekregen heb ik op de hematologieafdeling die folder meegenomen en me dus aangemeld bij de beenmergbank.

Ik hoop dat jij je ook snel kunt aanmelden. Jammer dat het zo onduidelijk is!

Marion

• Yvonne en Gerard Bosman

Freek, ik heb er weinig woorden voor, want mijn man Gerard heeft kanker en zoals Coby het gezegd heeft kan je het beste kankerinstituut bellen. Die kunnen jou hopelijk dan ookk meer vertellen. Petje af voor je dat je donor wilt zijn.

Het is werkelijk zo oneerlijk mijn man kanker heeft, mijn schatje is 58 jaar en wordt op 6 maart 59 jaar. Hij ligt nu op bed tv te kijken met catheter en ijskoude benen enheel erg mager (hij heeft borstwerveltumoren en prostaatkanker, nu vanavond horen wij dat hij heel misschien ook tumor in zijn blaas heeft).

Ik vroeg nog aan mijn man wat hij voor zijn verjaradag wilt hebben en hij zei:" Geef me maar een wonderstokje,dat is alles wat ik wil hebben, ik wil normaal leven, ik wil lopen! (hij is verlamd tot de borst toe).

Liefs van Yvonne Bosman

• Freek

Eindelijk was ik waar ik wezen moest ,veel zoeken en zelfs hier en daar een beetje uit de slof geschoten maar de bloedbank heeft eindelijk mijn naam en gegevens als beenmerg+bloedplaatjes donor en mag ik ,let op !!!!! over 6 maanden bloed afgeven om mij te testen welk soort bloed ik heb

lieve mensen bedankt voor jullie reacties en veel sterkte allen !!!!!!!!

Freek

• Mandy

Hoi Freek

Als je beenmergdonor wilt worden dan moet je even bellen naar Europ Donor in Nijmegen dit is het centrale aanmeldpunt voor beenmergdonoren

Wel moet je al bloeddonor zijn anders gaat het namelijk niet !

Je kan kijken op www.europdonor.nl dat is de site en daar kun je verder kijken voor informatie

Succes ermee groeten Mandy