NARE..PIJN.............

• coby

Auteur: coby (—.com21.casema.net)

Datum: 19-02-02 11:54

Hoi allemaal,

De laatste keer dat ik op het prikbord schreef ging het redelijk met John.

Maar dat is inmiddels weer veranderd.

John heeft verschrikkelijke pijn in zijn rug,schouder en nek partij.

We zijn gisteren bij de huisarts geweest en die vertelde dat John waarschijnlijk longoedeem heeft.daar komt nog eens bij dat hij ook een bultje voelde waarop hij gelijk het ziekenhuis belde en een afspraak maakte voor hem.

John is nu op het moment naar het AVL.

Weer pijn,Weer een bultje, Weer die verschrikkelijke angst. Wanneer houdt het nu eens op……………….

Ik probeer ondanks alles toch positief te blijven maar …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

groetjes Coby.

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve Coby,

Inderdaad vraag ik ook steeds af wanneer het ophoudt, want elke keer onzeker zijn is niet leuk.

Gerard is tot boven de tepels toe verlamd en wij zijn hierdoor erg verdrietig.

Gerard is een tijdje geleden opgenomen geweest omdat hij moeilijk kon adem halen en ook rug, nekpijnen. Blijkt dat hij long-embolie heeft….. het was heel zwaar geweest voor ons, allemaal onzekerheid. Laatst werd die voor 1 dag opgenomen omdat h ij klaagde van de buikpijnen,blijkt dat zijn darmen helemaal vol zit van de ontlasting, dus heel veel klysma gekregen en hij moet elke dag klysma gebruiken want anders redt die het niet door opgeblazen buik.

Gerard is nu ook incontinent, merkt niets van als hij in zijn broek heeft gedaan en heeft al 3 weken catheter.

Ik vind het zo erg voor jullie allemaal en willen jullie veel sterkte toe wensen. Geef John een dikke kusjes van mij en Gerard! Ook voor jou en de kinderen dikke knuffels van ons en Dany en Foxy (katten).

Liefs van Yvonne

• jolanda

he coby

ik zie het al gaat niet best met jullie vind het heel erg hoor.

Bij ons gaat het ook niet zo hoor mn pa is heel erg ziek door de bestralling en mn schoonmoeder hebben we zondag bericht van gehad is niet meer te helpen en ik ben band dat het ook niet lang meer gaat duren heeft het al in de hoofdslagaderen zitten .

Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd .

Groetjes en Kusjes Jolanda