Heeft iemand ervaring met alvleesklier-kanker?

• Pascal

Bij mijn Pa is, na tumoren ontdekt te hebben op de alvleesklier, heel zijn alvleesklier eruitgehaald.

Kan iemand zijn ervaringen vertellen die hetzelfde heeft meegemaakt.

Wat kan hij/zij nog en wat moest die persoon ervoor laten?

Hopelijk kan iemand mij wat vertellen!

Groeten Pascal

• Ton

Pascal,

Weet je misschien wat voor soort tumor bij je vader is geconstateerd en

verwijderd?

Ton

Pascal schreef:

>

>

> Bij mijn Pa is, na tumoren ontdekt te hebben op de

> alvleesklier, heel zijn alvleesklier eruitgehaald.

> Kan iemand zijn ervaringen vertellen die hetzelfde heeft

> meegemaakt.

> Wat kan hij/zij nog en wat moest die persoon ervoor laten?

> Hopelijk kan iemand mij wat vertellen!

>

> Groeten Pascal

• Pascal

Het was een kwaadaardige tumor die op de kop van de alvleesklier zat.

Meer weet ik er ook niet van.

Pascal

• Sandra

hoi pascal.

Ik wist niet dat ze de alvleesklier eruit konden halen. Maar heb onlangs iemand gekent met alvleesklierkanker. Het is een hele erge vorm van kanker. Want helaas kan je net als de lever ook niet zonder alvleesklier. Ik weet niet of je vader uitzaaiingen heeft. Ik hoop dat de uitzaaiingen niet naar de lever zijn zo als die kennis. En mijn man had ook uitzaaiingen naar de lever. Ik wil je niet bang maken maar laat je in ieder geval goed informeren.En laat ze alstublieft eerlijk tegen je zijn daar moet je wel op hameren en zeker bij dokters. Ik wens je veel succes en heb je vragen ik hoop dat ik je kan helpen.

Groetjes Sandra

• Sandra

hoi pascal.

Ik wist niet dat ze de alvleesklier eruit konden halen. Maar heb onlangs iemand gekent met alvleesklierkanker. Het is een hele erge vorm van kanker. Want helaas kan je net als de lever ook niet zonder alvleesklier. Ik weet niet of je vader uitzaaiingen heeft. Ik hoop dat de uitzaaiingen niet naar de lever zijn zo als die kennis. En mijn man had ook uitzaaiingen naar de lever. Ik wil je niet bang maken maar laat je in ieder geval goed informeren.En laat ze alstublieft eerlijk tegen je zijn daar moet je wel op hameren en zeker bij dokters. Ik wens je veel succes en heb je vragen ik hoop dat ik je kan helpen.

Groetjes Sandra

• anita

Hoi Pascal,

Mijn vader heben ze ook in augustus alvleesklier kaner ondekt, Hellaas ging dat gepaard met een aantal uitzaaiingen. Ons was verteld dat als je aan de kop van de alvleesklier kanker had dat dat hellaas niet te redden viel, en dat dat te laat geconstateerd kon worden. En ja zonder alvleesklier kan je niet lang leven.

Helaas is mijn vader 6 december overleden en kondern ze vanaf het moment dat ze het ondekten al helemaal niets meer doen.

Nou hoop ik voor jullie dat het bij jullie anders is maar ik zou toch even de nodige info zoeken want niets is erger dan valse hoop te hebben.

Maar raad wel eerst aan blijf positief tot het tegendeel wel of niet bewezen is.

Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik zo even neer gezet heb wat mij verteld is maar wil gewoon opene blijven.

Je mag mij altijd mailen wil je meer weten.

Veel sterkte in deze komende tijd.

Liefs anita

Heel veel sterkte.