hoi allemaal,
even een kort berichtje van mij.
John is al een tijdje niet zo erg lekker en vandaag hebben wij de longarts moeten bellen of we a.u.b langs konden komen.
sinds een paar dagen heeft hij het heel erg benauwt en kan hij zijn spuutum niet meer kwijt.wat hij ook doet het lukt hem niet om het eruit te gooien en als het eruit komt dan komt er vaak bloed mee.
ook heeft hij weer heel veel pijn aan de rechter kant en hij heeft het gevoel dat zijn rechterlong ( wat hij nog heeft ) het helemaal niet meer doet.
de uitzaaiingen in zijn nek ( rechts ) zijn ondanks de bestralingen toch weer langzaam aan het groeien en het lijkt erop dat het zich aan het splitsen is.
het is allemaal behoorlijk dik en opgezwollen,john heeft dit tegen de longarts gezecht en hij zei meteen tegen john dat hij moest komen dus morgen (donderdag )zitten wij weer met spanning in het A.V.L
wat mij het meest verontrust is dat hij zegt "ik ben al blij dat ik jouw verjaardag nog kan meemaken ( 12 febr.) maar mijn lichaam is moe heel erg moe.
geestelijk wil hij nog heel veel het liefst wil hij ook nog de verjaardagen van de kinderen meemaken ( 7+27 juni ) maar zelf zegt hij steeds dat dat er niet meer inzit hij is moe lichamelijk moe.hij waarschuwt mij ook steeds bv. “hou er wel rekening mee he`dat het steeds dichterbij komt” en “zal je me nooit vergeten”
ik wordt hier een beetje bang van juist ook omdat ik weet dat ze zelf aan kunnen voelen wanneer de tijd erop zit.maar ik hoop dat het toch nog even duuren mag
in ieder geval tot na de verjaardagen van de kinderen.
groetjes Coby.