gefeliciteerd koos

• sandra(zusje van jolanda)

O jee een dag te laat maar koos nog van harte gefeliciteerd met je 47 jaar. en nu feestvieren wat krijgen we van je ? appeltaart met slagroom? of lekkere slagroom soesen? hahaha ik ben al 10 kilo aangekomen kan er nog wel wat bij fijne dag nog gr van je jongste zusje sandra

• coby

Lieve Koos,

sorry het is een beetje laat maar alsnog GEFELICITEERD met je verjaardag.

liefs Coby.

p.s

we moeten morgen weer naar het a.v.l want john gaat meer pijn krijgen

en hij heeft het gevoel dat het stuk long wat hij nog heeft het helemaal niet meer doet.de tumor in zijn nek ondanks de bestraling is gesplitst en begint weer te groeien.wanneer houdt het nou eens op he`.

• koos(broertje van san en jo)

gelukkig voel ik me nog net een jonge kerel, oke, ik ga er wat op achter uit ,een beetje doof, zie wat minder, loop niet ze lekker,word een beetje kaal, mijn tanden zijn ook niet alles meer,zak een beetje uit,begin te lispelen, maar elke dag is weer een mooie dag, als je maar lol hebt,een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.Humor staat bij mij hoog in het vaandel, wat er ook gebeurd.morgen de uitslag van het bultje in mijn hals. ik hoop dat ik dan ook nog lachen kan,maar zie het niet negatief.heel veel groeten uit Beverwijk

• coby

sterkte koos ik zal aan je denken,

laat wat van je horen als je de uitslag hebt gekregen.

groetjes en veel liefs coby.

• sandra(zusje van jolanda)

En waarom weet je eigen zusje er niets van? Ik vergeef het je hoor doe het rustig aan en bel me als er wat is wat het ook mag zijn oke? gr en dikke knuffel sandra

• koos(broertje van san en jo)

Niks aan de hand, zegt de dokter, alleen volgende week nog een punksie en weer op de kweek, maar alleen voor de zekerheid. ze kunnen niks vinden , maar weten ook niet wat het is, ff afw88. het blijft toch een beetje k.t, maar ze hebben me wel gerust gesteld, dat het waarschijnlijk geen tumor is. nu weer drie weken w88. volgende week de punksie en dan twee weken later de uitslag.

Ze houden het wel spannend.

Heel veel groeten uit beverwijk.

Ps, morgen heb ik wel wat meer babbels, (hahahaha)