Lieve Sandra,
Ik weet precies wat je mee maakt,Mijn man 37 jr is terminaal.
elk moment samen kan het laatste moment samen zijn.
Ook hij ging met veel plezier naar zijn werk ook al moest hij iedere ochtend om 5 uur op,hij was schilder in de nieuwbouw.
iedere dag mist hij zijn werk maar gelukkig komen zijn collega"s nog wel eens langs.ook al weet hij dat het ieder moment afgelopen kan zijn ,hij geniet nog elke dag van alles om hem heen vooral van zijn kinderen.wij hebben 2 kinderen 1 van bijna 8 jr en 1 van bijna 5 jr.hij is ontzettend positief ingesteld en absoluut niet bang voor de dood,hij zegt steeds tegen mij ach meisje ik ga straks naar mijn vader en ik zie ook mijn opa en met zijn 3-en gaan we lekker vissen.dit was zijn hobby.het enige waar hij wel mee zit is dat hij zijn kinderen niet meer ziet opgroeien bv.het 1-ste vriendje/vriendinnetje schooldiploma trouwen enz enz.
O,ja ook ik ben kwaad of eerlijk gezecht woedend op alle onrecht wat ons wordt aangedaan want ook wij kregen alleen maar slecht nieuws na slecht nieuws
je denkt dat je er bijna ben als hij gemo,operatie en bestralingen heeft gehad maar niets van dit al is waar vlak voor de laatste dag van bestraling kwamen wij erachter dat John zo heet mijn man uitgezaait was in zijn limfeklieren en dat hij in stadium 3 d zat,nou ik denk dat ik jou niet hoef te vertellen wat er dan met je gebeurd.
vooral niet wanneer je te horen krijg dat er totaal niets meer aan te doen is behalve pijnbestrijding.ze hebben zijn nek nog bestraald omdat de tumor naar buiten wilde komen ( is in zijn huid gegroeid ) dit heeft een heleboel van hem geeist hij kan echt helemaal niets meer.hij heeft nu al aangegeven dat hij dit geen 2-de keer laat doen.zijn lichaam is op .
op het moment heeft hij heel veel pijn en hij heeft het erg benauwt we hebben net de longarts gebelt en we kunnen morgen al weer terecht,ik moet je zeggen mijn man heeft een hele hoge pijngrens maar nu redt hij het niet meer.
hij heeft mij ook al gezecht dat het niet meer zo lang zal duuren maar ik heb hoop,in ieder geval hoop dat hij het nog redt tot de verjaardagen van onze kinderen en die zijn in juni jarig.
John zegt zelf dat ik daar niet teveel aan moet vasthouden het is nl. nog zo ver weg en hij denkt niet dat hij dat redt maar waar moet ik me dan aan vasthouden.??
het is ~@!#$%^& gemeen om van zulke lieve kinderen hun allerbeste vriend af te pakken en zoals ze het zelf zeggen “papa is de liefste papa van de wereld”
lieve Sandra sterkte.en een dikke kus Coby.