Hoi allemaal
Eindelijk is het gelukt met mn vader,hij moest al voor de derde keer een masker laten maken omdat het maar niet wou lukken.
Hij heeft gisteravond een zenuwtablet genomen en vanmorgen weer ,wij wisten trouwens ook niet dat dat mocht.
Nu moet hij volgende week weer komen voor een aanpassing van het masker en aftekenen, en dan kan eindelijk het bestrallen beginnen.
Hij was zo blij zodat hij van blijdschap en al de spanning zich ff lekker liet gaan,
en dat mag dan ook wel hoor vind ik.
Want als ik zie wat hij allemaal moet doorstaan word ik er gewoon ff niet goed van .
Ik durfde niet eens mee naar binnen met mn vader en heb bijna een uur lopen ijsberen op de gang.
Maar mn zus sandra heeft het wel gedaan knap hoor van haar mn petje af.
Normaal had ik het wel gedaan maar ik heb zelf last van paniek aanvallen en als ik mn vader dan zo zie liggen ik denk dat we dan samen in paniek raken en daar heb je ook niets aan.
Maarja gelukkig hebben we dit ook weer achter de rug onderwijl ik natuurlijk ook wel weet dat we er nog langer niet zijn (nog 33 bestrallingen te gaan)maar dat doorstaan we ook wel hoor.
Nu ik heb jullie weer allemaal op de hoogte gebracht.
Ik wens iedereen hier op deze site met deze ziekte of betrokken bij deze ziekte heel veel sterkte toe en nog 1 ding laat je niet op de kop zitten door kanker en blijf positief hoe moeilijk het ook word.
Groetjes en kusjes,
Jolanda