HE HE MENSEN HET IS GELUKT WE ZIJN HEEL BLIJ

• jolanda

Hoi allemaal

Eindelijk is het gelukt met mn vader,hij moest al voor de derde keer een masker laten maken omdat het maar niet wou lukken.

Hij heeft gisteravond een zenuwtablet genomen en vanmorgen weer ,wij wisten trouwens ook niet dat dat mocht.

Nu moet hij volgende week weer komen voor een aanpassing van het masker en aftekenen, en dan kan eindelijk het bestrallen beginnen.

Hij was zo blij zodat hij van blijdschap en al de spanning zich ff lekker liet gaan,

en dat mag dan ook wel hoor vind ik.

Want als ik zie wat hij allemaal moet doorstaan word ik er gewoon ff niet goed van .

Ik durfde niet eens mee naar binnen met mn vader en heb bijna een uur lopen ijsberen op de gang.

Maar mn zus sandra heeft het wel gedaan knap hoor van haar mn petje af.

Normaal had ik het wel gedaan maar ik heb zelf last van paniek aanvallen en als ik mn vader dan zo zie liggen ik denk dat we dan samen in paniek raken en daar heb je ook niets aan.

Maarja gelukkig hebben we dit ook weer achter de rug onderwijl ik natuurlijk ook wel weet dat we er nog langer niet zijn (nog 33 bestrallingen te gaan)maar dat doorstaan we ook wel hoor.

Nu ik heb jullie weer allemaal op de hoogte gebracht.

Ik wens iedereen hier op deze site met deze ziekte of betrokken bij deze ziekte heel veel sterkte toe en nog 1 ding laat je niet op de kop zitten door kanker en blijf positief hoe moeilijk het ook word.

Groetjes en kusjes,

Jolanda

• sandra(zusje van jolanda)

Tja wat zou ik hier nog aan moeten toevoegen? het was een vreselijk uurtje maar waar een wil is een weg en die weg heeft pa vandaag doorlopen, ik ben dan ook heel erg trots op pa pa ik hou van je en aan ieder die die weg nog moet bewandelen veel sterkte en positief blijfen. groeten en een dikken knuffel sandra

• koos(broertje van san en jo)

Heel veel sterke met de rest van de behandeling, we leven hier in Beverwijk met jullie mee,pa is in goede handen , bij jullie, samen komen jullie er wel door.

En af en toe een beetje humor, is ook nooit weg, vraag wel aan pa of hij het masker bewaart, gaan we samen naar het carnaval, wat zullen ze schrikken(haha).

En Jolanda, nu begint Ria ook te zeuren of ik geen piersing neem.Ben al weze kijken, maar ik heb geen plek genoeg.heel veel sterkte, de komende tijd, blijf positief, dan ben je half weg en kijk uit met oversteken.

Heel veel kusjes en een knuffel ,en een tong zoen voor Patty.

groetjes Koos

hahahahah die koosie onze boskabouter hihihihihi dank je voor je steun,en inderdaad pa had het gisteren ook over dat masker dat hij het wilde hebben volgens mij ook voor karnaval en ik moet toch mijn woorden terugnemen hoor die dames hier zijn heel erg lief voor mijn pa en de dokter dr helle tja die man kan ook niet helpen dat hij zo heet, is nu ook veel begripvoller.Jeetje en moet je voorstellen dat het niet was gelukt dan haden ze mijn pa gepierst maar dan had hij niet kunnen praten en niet meer kunnen eten bha moet er niet aan denken groetjes sandra die nu heel gelukkig is

Gisteren zijn we naar het ziekenhuis geweest masker gepast en passen wat een gedoe maar ondanks zijn rustgevende medicijnen heeft hij dat volbracht daarna nog lokaliseren driekwartier met dat masker om maar hij heeft het mooi gedaan komen we eindelijk buiten hebben we en lekke band van de auto

ondanks dat je dan mobiel bij je hebt niemand heeft dat ding aan of ze zijn er niet balen maar mijn zus was er gelukkig wel mijn pa en ma opgehaald ik heb daar met mijn zwager gewacht ander band erom gedaan wat dacht ja? ook lek ja echt waar maar goed alles bij ewlkaar is het goed gekomen door die lekke band moest pa even naar mijn zus en niet naar zijn huis hij heeft zich vermaakt hij vond het heel erg gezellig met zijn kleinkinderen spelen ik heb daar gewoon van genoten alles komt zoals het komen moet iedereen en prettige dag verder en gr sandra

• koos(broertje van san en jo)

Volgens mij is het doorgestoken kaart,hoe laat je pa anders een stuk wandelen (haha), maar harstikke goed, dat het weer goed gaat met pa.Wens hem veel sterkte in en na deze tijd.

veel liefs en kusjes Koos