bestraling

• koos

Een masker, is speciaal voor de mensen met kanker in het hoofd hals gebied.

Met dat masker op , kan je je hoofd niet bewegen, tijdens het bestralen.Ook tekenen ze er lijnen op, om te kijken of je goed ligt. Op mijn home page staat zo'n masker afgebeeld. Dan moet je kijken, bij bestraling.

Mijn adres is www.koosanker.nl

• sandra

'Daar ben ik weer eerder dan ik zelf dacht we moesten eerst morgen komen maar ze belden gisteren op dat we vandaag konden komen om alsnog een masker te maken pa belde me en vertelde dat ze wat anders gingen proberen, en inderdaad ze hebben hun best gedaan hoor de hele tafel hebben ze omhoog gezet zodat hij bijna rechtop kan zitten alleen toen ik er vanmorgen kwam was hij ziek benouwd en hoesten een beetje griep, maar goed hij wilde het toch proberen. daar aangekomen trilde pa als een rietje en hoeste zowat zijn longen uit zijn lijf wer de dokter erbij gehaald en nu zei hij alleen maar het hoefd nu niet komt u maar mee naar de besprekers kamer daar aangekomen vertelde ik dat het ook wel angst is wat hem benouwd maakt,pa werd onderzocht en hij blijkt bronchites te hebben met een flinke verkoudheid,weer medicijnen erbij gekregenhet lijkt wel een apetheek bij mijn ouders thuis maar goed volgende week gaan we het weer proberen nu vanmiddag eerst zijn feer laten bekleden dankan hij ook lopen dat scheeld nu vald hij als je hem niet vasthoud , wat een verhaal he? tja ik kan mijn ei kwijt gr sandra