BBBBBBBBBBBBBBRrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nouw denk je dat je alles hebt gehad nee hoor het ergste krijg je nog gisteren met pa naar het ziekenhuis gegaan voor een gesprek en een masker te laten maken ik ben er de hele dag kapot van geweest.
PPPPPPPPPFffffffffffffffffffff wat erg zeg mijn pa kon geen adem halen bij het liggen op zijn rug hij heeft het meerder malen geprobeerd maar het lukt hem niet .
DE arts erbij gehaald hij moest gaan liggen pa had niets te willen ik had het niet meer mijn zus jo die was al weggegaan uit de kamer om te bellen naar huis voor d zaak maar goed ik bleef dus achter, pa huilde op een gegeven ognblik hij had het echt benouwd hij kreeg domweg geen lucht. toen mocht hij zich aankleden.
Hij moet aanstaande donderdag weer terugkomen om het masker te laten maken , maar wat nu als het niet lukt? Dan komen er weer uitzaaiingen en gaat hij dood. bha heeft iemand van jullie dit ook gehad en zo ja wat kan je doen om toch lucht te krijgen als je op je rug licht alvast bedankt en gr radelose sandra