Hallo mensen,
Mijn vriend is gestorven aan longkanker( vertelde de arts ons) met uitzaaiingen naar o.a. de lever. maar het is allemaal begonnen met maagproblemen, zoals maagzuur, oprispingen, en het werd zo erg, dat ik hem steeds rechtop moest zetten, zodat hij zich niet kon verslikken.
Wij kregen te horen, op een donderdagmiddag, dat hij longkanker had met uitzaaiingen naar de lever. ik heb hem toen mee naar huis genomen, verzorgd en hij is dinsdag op woensdag, om 05.50 overleden. hij had al jaren last van zijn maag, en ook ernstig grote steenpuisten, waar hij steeds door de arts, met een kuurtje mee naar huis werd gestuurd.
Hij vertelde mij, dat hij als kind, ook steenpuisten had, en die waren op den duur verdwenen. ik dacht, dat het ook nu weer zou verdwijnen.
Er zijn ernstig grote fouten gemaakt, i.v.m. de maag en de steenpuisten. en het verhaal, dat het begonnen zou zijn met longkanker, klopt volgens mij van geen kant.
Ben razend, dat artsen, zo slecht en gemakzuchtig zijn.
Ik begrijp jullie dus ook goed, en hoop, als iemand ook zoiets heeft meegemaakt, hij of zij me dan schrijft, om ervaringen te delen. groeten Liz