Erger dan ik dacht .2.

• coby

Hoi Allemaal ,

Lang geleden he,maar hier ben ik dan weer,

Weer iets nieuws te melden over John.de experimentele medicijnen hebben bij John helaas weinig tot niets gedaan.de uitzaaiingen groeien en groeien maar door.

In John zijn nek zaten de laatste keer 6 uitzaaiingen dit zijn er in de tussentijd 12 geworden.Helaas moet ik ook vermelden dat er op zijn longen ook weer tumoren zijn ontdekt hoeveel dat er zijn dat weten wij nog niet maar dat het er meerdere zijn dat is wel bekend.a.s dinsdag moet hij weer naar het A.V.L en gaan ze waarschijnlijk weer een echo+longfoto maken om te kijken of er in de tussen tijd weer meer zijn ontstaan.

In de tussentijd heeft hij ook 6 zware en dubbele bestralingen in zijn nek gehad

dit om openspringen van de huid te voorkomen want het is n.l ook in de huid gegroeid.nu had John al niet zo'n beste conditie meer na alles wat hij heeft meegemaakt maar daar is nu helemaal niets meer van over.

hij is ontzettend moe maar ondanks dat kan hij hele nachten niet slapen en loopt beneden ( wij hebben een 1-gezins woning ) te ijsberen. of zit tot heel laat achter de computer.ik ga al wat eerder naar mijn bed toe in de hoop nog wat uurtjes slaap te kunnen pakken want wanneer John naar bed komt ben ik ook wakker en kan je al gauw de slaap samen niet meer vatten.

vaak liggen wij dan samen nog eventjes te praten in ons bed,maar John vindt het erg vervelend om mij uit mijn slaap te houden omdat ik de kinderen ook moet verzorgen.en gaat dan weer naar beneden toe om achter de computer te zitten.

gelukkig gaat hij op de dag nog vaak naar bed toe en slaapt dan.

lieve allemaal ik ga nu stoppen want mijn hooft springt op het moment uit elkaar,

Migraine.en de kinderen moeten naar bed.

de hartelijke groetjes en heel veel knuffels voor iedereen.

Coby.

• ciska

Beste Coby,

Mijn vader sliep ook slecht. Maar nu heeft hij slaaptabletten gehad van de dokter,

en nu gaat het beter.

Zou het ook iets zijn voor John?

Heel veel sterkte.

Ciska

• sandra (zusje van jolanda)

jemig het houd ook niet op he bij jullie? vreselijk ik kan me voorstellen dat je hoofdpijn hebt te veel aan je hoofd kopop meisie wel positief blijfen he? ja zoms is hjet heel erg moeilijk om positief te blijfen maar de moed opgeven kan altijd nog en ergens achter die donkere wolken schijnt wel weer de zon ik zal een extra kaarsje voor je branden gr sandra

• sylvia

hai coby en john wat vervelend dat de medicijnen niet bij john hebben aangeslagen.ik kan me dan ook best voor stellen dat jullie niet echt lekker in jullie vel zitten .dus daarom dan ook maar weer een welgemeend woord aan jullie .dat het in het leven niet altijd zo gaat als dat we zelf zouden willen ,daar zijn jullie nu onderhands ook wel achter.maar liefe schat zolang als deze site er is moet je maar denken met z,n 2en dat er nog heel veel mensen aan jullie denken elke dag maar weer.en altijd maar dan ook altijd er zijn voor jullie als het weer eens zwaar word.mijn wens is dan ook dat er voor john een oplossing komt (zo snel mogelijk)dat john weer ,s,nachts een beetje fatsoenlijk kan slapen.want als je dat niet krijgt je nachtrust ben je ook maar een half mens overdag .nou liefie ga nu stoppen in mijn hart ben ik bij jullie. groetjes allerbei en een dikke knuffel voor jullie……syl

• monique

wat mij zo raakt op deze site is de betrokkenheid van de mensen onderling

wij maken min of meer het zelfde door

al is ieder verhaal anders, als een rode draad loopt verdriet, wanhoop en hoop, angst en onmacht door onze verhalen

omdat de intentie van het medeleven zo oprecht is durf ik het volgende wel te schrijven,want ik weet zeker dat wij elkaar in ons hart dragen en het eerlijk menen

ik spreek namens mijzelf maar ik weet zeker dat ik namens jullie allemaal spreek in het volgende;

Indien ik je dragen kon

over de diepe grachten

van je getob en je angsten heen

dan droeg ik je, uren en dagenlang

Indien ik de woorden kende

om antwoord te geven

op je duizend vragen over dit leven

dan praatte ik met je, uren en dagenlang

Indien ik kon horen wat omgaat in je hart

aan onmacht, angst en onverwerkt verdriet

dan bleef ik naast je staan, uren en dagenlang

Maar ik ben niet groter en sterker dan jij