Hoi Allemaal ,
Lang geleden he,maar hier ben ik dan weer,
Weer iets nieuws te melden over John.de experimentele medicijnen hebben bij John helaas weinig tot niets gedaan.de uitzaaiingen groeien en groeien maar door.
In John zijn nek zaten de laatste keer 6 uitzaaiingen dit zijn er in de tussentijd 12 geworden.Helaas moet ik ook vermelden dat er op zijn longen ook weer tumoren zijn ontdekt hoeveel dat er zijn dat weten wij nog niet maar dat het er meerdere zijn dat is wel bekend.a.s dinsdag moet hij weer naar het A.V.L en gaan ze waarschijnlijk weer een echo+longfoto maken om te kijken of er in de tussen tijd weer meer zijn ontstaan.
In de tussentijd heeft hij ook 6 zware en dubbele bestralingen in zijn nek gehad
dit om openspringen van de huid te voorkomen want het is n.l ook in de huid gegroeid.nu had John al niet zo'n beste conditie meer na alles wat hij heeft meegemaakt maar daar is nu helemaal niets meer van over.
hij is ontzettend moe maar ondanks dat kan hij hele nachten niet slapen en loopt beneden ( wij hebben een 1-gezins woning ) te ijsberen. of zit tot heel laat achter de computer.ik ga al wat eerder naar mijn bed toe in de hoop nog wat uurtjes slaap te kunnen pakken want wanneer John naar bed komt ben ik ook wakker en kan je al gauw de slaap samen niet meer vatten.
vaak liggen wij dan samen nog eventjes te praten in ons bed,maar John vindt het erg vervelend om mij uit mijn slaap te houden omdat ik de kinderen ook moet verzorgen.en gaat dan weer naar beneden toe om achter de computer te zitten.
gelukkig gaat hij op de dag nog vaak naar bed toe en slaapt dan.
lieve allemaal ik ga nu stoppen want mijn hooft springt op het moment uit elkaar,
Migraine.en de kinderen moeten naar bed.
de hartelijke groetjes en heel veel knuffels voor iedereen.
Coby.