Zwany Bosch!! Gevonden..

• Annie-nym

lieve Zwany,

ik heb vandaag toevallig de tandpasta gevonden, het lag gewoon bij de etos in de schappen. Ik heb maar de groene gepakt, weet niet welke het fijnst is. Ik zal het hem morgen geven, hopelijk werken die kruiden in die pasta goed tegen de zweertjes in zijn mond. Hij had ze eerst alleen aan de zijkant van zijn tong, maar nu ook op zijn gehemelte. Hoop dus echt dat het helpt.

Alvast hartstikke bedankt, ik heb hem het trouwens ook verteld van de ijsblokjes.

Was ie erg blij mee.

Groetjes,

Annie

• Zwany Bosch

Lieve Annie,

Sorry dat ik je niet eerder terug gemaild heb, maar ik was een paar dagen bij mijn moeder die eierstokkanker heeft en waarschijnlijk niet meer zo heel lang te leven heeft. Ze woont helemaal in Geleen en ik in Almere dat is dus niet naast de deur, om de week,soms 2 weken ga ik een paar dagen naar haar toe, gelukkig woont mijn zusje vlak bij haar . Zelf heb ik 4 jaar geleden borstkanker gehad met nogal wat uitzaaingen in de lymfenklieren en heb toen FEC kuren gehad, wat ook vrij zware chemo is, daarna ben ik nog bestraald en nu nog bezig met hormoon therapie Tamoxifen.Zowel mijn moeder als ikzelf heb tijdens de chemo die tandpasta gebruikt, Ik gebruik hem nog steeds en het heeft ons beide goed geholpen , Ik hoop dat het jou vriend ook helpt.

Met mij gaat het momenteel heel goed. Ik werk weer 20 uur en geniet van mijn leven (Tenminste zoveel mogelijk) daarnaast ook nog een druk leven met man en drie kinderen van 13,15 en 17 jaar. Ik hoop nog wat van je te horen, je mag ook altijd naar mijn e-mail adres mailen.

Heel veel sterkt voor jullie beiden in de strijd tegen deze rotziekte Liefs ZwanyAnnie-nym schreef:

>

> lieve Zwany,

>

> ik heb vandaag toevallig de tandpasta gevonden, het lag

> gewoon bij de etos in de schappen. Ik heb maar de groene

> gepakt, weet niet welke het fijnst is. Ik zal het hem morgen

> geven, hopelijk werken die kruiden in die pasta goed tegen de

> zweertjes in zijn mond. Hij had ze eerst alleen aan de

> zijkant van zijn tong, maar nu ook op zijn gehemelte. Hoop

> dus echt dat het helpt.

>

> Alvast hartstikke bedankt, ik heb hem het trouwens ook

> verteld van de ijsblokjes.

>

> Was ie erg blij mee.

>

> Groetjes,

>

> Annie

• Annie-nym

En of het hem heeft geholpen. Hij heeft nu nog wel zweertjes in zijn mond, maar hij heeft er geen last meer van door die tandpasta. Het is maar iets heel kleins maar alle beetjes helpen. Hartstikke bedankt nog.

Allen heeft hij nu last van een branderig gevoel van binnen door de chemokuur. Heb jij dat ook gehad? Ik vind het zo erg dat ik er niks aan kan doen. Maar ja, positief blijven.

Spijtig om te horen dat het zo slecht met je moeder gaat. Veel succes!!!

Groetjes,

Annie

• Myrjam

Welke tandpasta gaat het over?

• Hannie

Dat zou ik ook wel willen weten, ik heb ook nogal vaak last van zweertjes in de mond.

HannieMyrjam schreef:

>

> Welke tandpasta gaat het over?

• Annemieke

Dit gaat om paradontax tandpasta, gewoon bij de drogist verkrijgbaar, succes ermee!!

• peet

ik gebruik het zelf hier ook …er is alleen niet bij vertelt dat deze tandpasta heel smerig is op den duur wen je er wel aan maar in het begin kun je nog wel eens hebben weg met die troep maar je moet even door zetten…de groene is gel die is beter te verteren dan de rode maar weet niet of het een andere werking heeft de groene of rode zou je bij de drogist kunnen vragen…