Ik was heel blij dat ik al twee reacties had gekregen en twee nuttige tips op mijn oproep van 2-2-01. Ik hoop dat ze MIJN VRIEND een beetje kunnen helpen. Ik hoop alleen nog dat er een paar mannen reageren die dit op dit moment meemaken of die het al achter de rug hebben. Misschien dat mijn vriend ook zelf vragen aan jullie wilt stellen.
Heeft elke patiënt trouwens zo'n last van die vermoeidheid. Of zijn het echt uitzonderingen, die mensen die na 10 jaar nog zo'n last van vermoeidheid hebben?
Ik ben ook benieuwd hoe je ermee omgaat als je na zo'n kuur weer aan het werk moet. Mijn vriend is nu nog heel opgewekt , vrolijk en optimistisch, maar ik denk als dat hij de 2e of misschien de 3e BEP kuur pas een echte klap krijgt. Maar we genieten nu nog ervan, dat ie nog vrolijk is, goed kan eten. ( En zijn haartjes nog heeft).
Weet je, we zijn een “beetje” bang, je weet natuurlijk niet of de andere twee kuren ook zo meevallen of juist erg gaan tegenvallen!!! Maar misschieen kunnen we met wat nuttoge tips ons goed voorbereiden of ik dan op dat moment goed ingrijpen en hem daarbij helpen.
Alle reacties zijn welkom!! Tips enz. Whatever, wie weet heb ik er iets aan!
Kleine moeite toch!!
Alvast bedankt,
Groetjes Annie