Ik zou graag willen weten hoe het met de kerst met jullie is vergaan.
Ik hoop ondanks alles dat jullie toch nog van elkaar hebt kunnen genieten.
Laat snel eens van jullie horen
Groetjes jolanda
hoi jolanda,
je vroeg mij naar onze kerstdagen,jammer genoeg hebben wij hiervan niet echt kunnen genieten.
de 1- ste kerst zijn we naar mijn ouders gegaan we zijn om 15.30 uur opgehaalt door mijn broer, we hebben gegeten en tijdens het eten zag ik john zijn gezicht gewoon wegtrekken van de pijn. om 19.00 uur heb ik tegen mijn broer gezecht dat hij ons naar huis moest brengen want john redde het niet meer.
eenmaal thuis heeft hij heel hard zitten huilen van de pijn.
de 2-de kerstdag is mijn schoonmoeder bij ons thuis geweest,dit hebben wij expres gedaan zodat john wanneer hij moe zou zijn naar zijn bed kon gaan.
hij heeft van 14.00 uur tot 17.00 uur geslapen maar werd wakker met een verschrikkelijke pijn.ik moet je dan even vertellen dat de pijn met de dag erger word. john had de laatste keer 6 uitzaaiingen en nu heeft hij er ongeveer 12 of meer.ook zitten er weer uitzaaiingen op zijn longen.
vandaag heeft hij huilend het umc gebeld i.v.m de bestralingen die hij zou gaan krijgen om openspringen te voorkomen.
gelukkig konden wij gelijk komen voor een gesprek ook werd er afgetekend en daarna gelijk bestraald.
wel kregen wij te horen dat de uitzaaiingen waren ingegroeid in de huid.dus deze moest ook bestraald worden.
john krijgt nu hele zware bestralingen in totaal 6 stuks dit kan je vergelijken met+_ 12 of meer bestralingen.
hij is zo blij hiermee want er word weer wat gedaan je blijft niet stil staan terwijl de uitzaaiingen maar doorgroeien.
ondanks dat wij weten dat het een aflopende zaak is wil en kan hij voor de kinderen nog niet opgeven.hij wil er nog uit kunnen halen wat er uit te halen valt voor hem.
ik hoop in ieder geval op een stuk minder pijn.zodat het voor hem wat meer dragelijker word.
lieve jolanda, hoe is het met jouw vader.
groetjes en een dikke kus.coby
lieve coby
Ik wou dat ik jullie op een of andere manier kon helpen en dat meen ik ook als ik iets kan doen dan zeg het alsjeblieft en ik ben er.
met mijn vader gaat het nu redelijk hij is op dit moment heel opstandig hij wil alles tegelijk aan de ene kant natuurlijk wel goed want dan komt er ook een stukje vechtlust bij kijken.
En hij moet weer leren eten en drinken en praten .
En dat is natuurlijk erg frustrerend.
Maar wij weten tenminste dat het weer goed gaat komen dus maak je daar maar geen zorgen over.
Ik maak me meer zorgen over jullie en ik kan me voorstellen dat het helemaal niet makelijk is nu bij jullie thuis als ik alleen al aan de zweer denk en de zenuwen die er bij aan te pas komen en dan niet te praten over de emotionele kant ik leef echt met jullie mee en zal veel aan jullie denken coby en john en de kids natuurlijk.
Ik hoop dat jullie me op de hoogte kunnen houden want mijn gedachten zullen echt bij jullie zijn de komende tijd.
Heeeeeel veel sterkte en een dikke kus voor jullie en tot gauw.
lieve coby en john,
ondanks alles willen wij jullie alvast een goede jaarwisseling toewensen, ook al valt het helemaal niet mee. mijn man gerard kan nu zijn rechterhand heel moeilijk bewegen en heeft ook pijnen.
we hebben de kerst ook gevierd en de 2e kerstdag heeft hij erg klachten gehad en begon te braken, blijkt dat er veel te veel lucht in zijn buik zit.
het is voor jullie en ons ook moeilijk en we denken heel veel aan jullie!!
we love you!
kusjes van yvonne en gerard
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?