hallo allemaal,
als eerste wil ik jullie ondanks alles wat ik hier lees toch fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen.
ik zit eigenlijk met een vraagje maar laat ik eerst het verhaal vertellen.
donderdag kreeg ik telefoon van me moeder ze was borstfoto's wezen maken omdat ze 6 jaar geleden borstkanker heeft gehad en dus onder controle staat.
nu hadden ze een plekje ondekt in haar borst vorige keer hadden ze dat ook al gezien maar toen was het kleiner.
nu is er dus een punctie gedaan en 3 januari krijgen we de uitslag daarvan.
nu heeft haar arts gezegt dat het ook litteken weefsel kan zijn, maar ik vraag me eigenlijk af kan litteken weefsel eigenlijk wel groeien ook na 5 jaar na een operatie.
ik heb het idee dat de artsen haar voor de gek houden vanwege de feestdagen.
vorige jaar werden er al kanker cellen in haar rug geconstateerd maar die staan stil,tot nu toe dan.
eigenlijk heb ik het heel moeilijk met dat ze zeggen dat het littekenweefsel is omdat ik zelf het gevoel heb dat het gewoon weer mis is.
het lijkt of de geschiedenis zich herhaalt want 6 jaar geleden op precies de zelfde dag werd er bortkanker gevonden bij haar.
ze heeft toen een borstbesparende operatie gehad en ook haar lymfklieren zijn verwijderd verder volgden er een chemo kuur en bestralingen.
dus eigenlijk heb ik de vraag weten jullie of liteken weefsel kan groeien.
alvast bedankt voor de reactie's
groetjes van een onrustige dochter