KERSTDAGEN

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve Mensen,

Wij willen iedereen ondanks alles een f ijne kerstdagen toewensen en ook een goed 2002 (LATEN WE DAT VOORAL OP HOPEN).

Wij zijn nu bezig met de verhuizing en onze woning in Zoetermeer is bijna klaar, op 14 januari 2002 hopen we daar te wonen. het is voor ons heel veel werk, vooral voor mij, want ik moet van alles regelen etc. Gelukkig hebben we veel hulp van vrienden!

Met Gerard gaat het nu redelijk, maar de toestand is wel zo dat hij langzaam achteruit gaat en we leven van dag tot dag en hopen te genieten in Zoetermeer.

Liefs van Yvonne en Gerard en voor iedereen een warme knuffels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jolanda

jullie ook een fijne dagen toegewenst

en maak er wat van he

groetjes jolanda

• sandra (zusje van jolanda)

hele fijne kerstdagen geniet er zo veel mogelijk van groetjes sandra

• Zwany Bosch

Iedereen die deze site regelmatig bezoeken ,wens ik fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar met heel veel kracht en wijsheid voor het komende jaar !

Zwanysandra (zusje van jolanda) schreef:

>

> hele fijne kerstdagen geniet er zo veel mogelijk van groetjes

> sandra

• coby

Lieve Yvonne,

sorry dat het zo laat is dat ik reageer, maar ik heb zelf nogal wat verdriet aan mijn hooft dat ik jullie helemaal vergeet.

hoe is het nu met je man ????????????????????????????????????????

Mijn man krijgt nu bestralingen in zijn nek om uitgroei te voorkomen en pijn te bestrijden.

ik hoor van je groetjes coby.

• Yvonne en Gerard Bosman

Lieve Coby,

Geeft niet dat je zo laat hebt gereageerd meid, echt niet.

Nou, met mijn man gaat het redelijk, ook al is de oudejaarsavond voor de deur, en straks als het 12 uur wordt, zouden we best wel moeilijk hebben he meid?

In ieder geval is en blijft moeilijk bij ons en geef john heel veel kusjes van mij en gerard en voor jou en de kinderen ook!

Kusjes van Yvonne en Gerard