Ondanks alle vervelende dingen, die bijna iedereen hier mee maakt,
Wens ik iedereen toch hele fijne feestdagen toe, hoe moeilijk het voor
sommigen van ons zal zijn.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
heel veel groeten:
Koos
Lieve Koos,
Ik wens jou en je fam,gezin ook hele fijne feestdagen toe.
en heel veel sterkte voor morgen ( dond) ik zal aan je denken.
Wij krijgen strak telefonisch weer wat uitslagen ( longfoto"s en bloed )
Ook al weten wij gewoon dat het niet goed is de klap komt toch iedere keer weer ontzettend hard aan.de laatste keer dat er een echo was gemaakt waren het 6 uitzaaiingen en de grootste was 2.5 cm nu zij het er inmiddels meer dan 10 en de grootste is ook geen 2.5 cm meer hoe groot precies dat horen we ook straks.op zijn longen hebben ze ook weer plekken geconstateerd maar hoeveel????. nou je begrijpt dat wij zo langzamerhand aan het eind van onze latijn zijn.vooral als je man al 7 nachten totaal niet kan slapen van de pijn ( de tumoren staan op springen in zijn nek.)en niets aan pijnstillers helpt.er word waarschijnlijk toch bestraald om juist dat te voorkomen.laat wat van je horen een beetje positifiteit kan ik heel goed gebruiken.sorry dat het zolang duurde voordat je weer wat van me hoorde maar mijn verdriet heeft even de overhand.
maak wat moois van de feestdagen en geniet van elk mooi moment.
groetjes en een dikke knuffel.Coby
Hallo,coby, ik heb vorige week de uitslag al gehad, ik was er misschien niet helemaal duidelijk in, maar de uitslag is goed, niks aan de hand, je hoeft je niet te veronschuldigen, want als ik hoor wat er bij jullie aan de hand is, dan zou ik denk ik ook alle moed verliezen. Nu ben ik erg positief, maar ik heb echt bewondering voor de mensen die weten dat het niet goed gaat.Zolang er hoop is, vecht ik door.
Daar heb ik niks mee te doen, maar als er geen enkel lichtpuntje meer is, weet ik ook niet, wat ik zou doen. Ik heb erg veel bewondering voor jullie,maar ik weet ook niet goed wat ik verder moet zeggen. Het ziet er niet erg positief uit, dus kan ik ook niet de moed opbrengen om te zeggen, vecht door, zie het positief, maak er wat van .Wat ik wel kan zeggen, dat ik hoop, dat jullie nog veel aan elkaar hebben,geniet van elke minuut, zolang je nog samen bent, hoe moeilijk het ook is.
Kijk, daar ga ik weer, dan denk ik gelijk, makkelijk lullen, ik sta niet in hun schoenen, ik zeg gewoon wat ik er van denk.Maar ik hoop, dat jullie er nog een beetje moed uit kunnen putten, met de gedachten, dat een ander met je mee leeft, en aan jullie denkt.Maak er samen nog iets van.
Weet je Coby, ik heb vaak het grootste woord, maar in dit geval, moet ik ook de woorden bij elkaar zoeken, ik heb eigelijk elk bericht van je gelezen en weet dat jullie het zwaar hebben.Van deze kant, heel veel liefde en sterkte toegewenst.
Probeer van elke dag, een bizondere dag te maken.
heel veel sterkte en de groeten van Koos
Dank je wel Koos voor je lieve woorden,
ze doen mij goed.
ik vindt het heel fijn voor jou dat de uitslag goed is je hebt nl. vindt ik ook al genoeg voor je kiezen gehad.
John is nu naar A"dam naar het Antonie v. Leeuwenhoek ziekenhuis daar gaan ze vandaag praten over bestraling in zijn nek.
Omdat John nu weer meer tumoren in zijn nek heeft zitten zijn ze bang dat het gaat open springen en op deze manier proberen ze de druk die erop zit wat te verminderen of weg te halen.
Het enige positive wat de longarts ons kon melden gisteren was dat de longen ondanks alles er gestabiliseert uitzagen .
Maar in de nek waren ze ontzettend vergroot en vermenigvuldigt.
Het houd maar niet op. en onze oudste lieverd joey begint nu ook te beseffen wat er allemaal aan de hand is,en komt nu met zeer gerichte vragen.
Nou ik kan je zeggen dat het ontzettend veel pijn doet als ik naar die twee onschuldige bekkies zit te kijken.
Maar goed,ik probeer in ieder geval voor John en de kinderen een heel fijn en met heel veel liefde een gezellige kerst te vieren, en op deze manier even alles van ons proberen af te zetten.
Met oud en nieuw heb ik allemaal indische hapjes ( john is nl. half indisch )
verzorgt deze worden allemaal gemaakt door een dierbare vriendin van ons.
en alleen zijn vrienden komen bij ons oud en nieuw vieren.
ik probeer hier een onvergetelijke avond/nacht van te maken voor hem want wij hebben nl. heel wat in petto voor hem .ik weet nu al dat dit een kerst en oud en nieuw word om nooit meer te vergeten.
LIEVE GROETJES. COBY.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?