Lieve cheyene veel sterkte

• jolanda

Ik vind het heel erg voor je hoor dat je familie zo met jullie om gaat ik zeg exstra jullie want het gaat jullie allebei aan.

Maar laat ik je 1 ding zeggen zet daarom toch je schouders er onder dan laat ze maar nog langer wachten en geniet zolang mogelijk met je man zolang je nog hebt want dat kunnen ze jullie dan niet meer afpakken.

En laat je niet op de kop zitten door de kanker en blijf zo positief mogelijk.

Ik wens jullie heel veel sterkte en heel veel liefs van mij kant en zoek je iemand om te praten dan zal ik er voor je zijn .

En je mag me ook mailen .

Groetjes en een dikke kus Jolanda

• Cheyenne

Howdy Jolanda,

Dank je wel voor je steun en begrip!

Ik probeer ook zo positief mogelijk te denken maar het word wel steeds moeilijker!

Ik ga de deur bijna niet meer uit en kan (behalve met mijn man) ook met niemand praten! Al is het maar over het weer!

Ik probeer het nu wel via deze weg en ik moet zeggen dat het wel positief werkt, maar helaas kan ik niet zo lang achter de computer blijven zitten!

We hebben nog geen laptop!

Groetjes,

Cheyenne

• jolanda

He cheyenne

Je hebt trouwen mn bericht gelezen ik was er al bang voor ,

dat je niet meer op deze site kwam.Je mag mij over alles mailen hoor ook al zijn het de domste dingen .

Als ik je ergens mee kan helpen je mailt me maar .

Maakt niet uit hoe gek het ook is gewoon vragen en niet denken kan ik dat wel maken.

Ik hoop gauw weer iets van je te horen .

Veel liefs Jolanda

• jolanda

He hallo ik was benieuwd hoe het nu met je ging.

Ik hoop dat je mn berichtje gelezen hebt.

Als ik niets van je hoor dan wens ik je in ieder geval veel sterkte en liefde aan van deze kant

Groetjes en kusjes Jolanda

• sandra (zusje van jolanda)

liefe cheyene ik zie geen berichtjes meer van je gaat het wel goed met je?ik heb je berichtejes met jan gevolgd en leef heel erg met je mee je laat de moed niet zakken he? kopop meid ik wil met je wel over andere dingen praten ik weet niet of je msn kent daar kan je met mensen chatten is heel leuk als je er meer van wilt weten mail me dan even dan leg ik je wel uit hoe je het moet downloaden ik wil je helpen door over dagelijkse dingen te praten om je of en toe even op andere gedachten te brengen hopelijk hoor ik wat van je groetjes sandra

• jan

Howdy Cheyene

hoe gaat het met je je bent zo stil de laatste tijd

ik wens je een gelukkig nieuwjaar toe en laat je niet klein krijgen meid.

laat weer eens wat van je horen

groetjes jan

• Cheyenne

Howdy Jan, Jolanda en Sandra,

Dank jullie wel voor de hele lieve mailtjes, ze doen me heel goed!

Ik wil als eerste iedereen een heel gezond en gelukkig 2002 toewensen!

Sorry dat jullie even niets van mij gehoord hebben maar het ging even helemaal niet goed!

Ik kan helaas niet zo heel veel meer uit bed komen! Mijn man leest jullie mailtjes aan mij voor, zo blijf ik wel op de hoogte!

Ik hoop dat jullie een leuk Oud en Nieuw hebben gehad (niet teveel gegeten?)!

Heel erg bedankt voor jullie steun!

Heel veel groetjes,

Cheyenne

• sandra (zusje van jolanda)

he gelukkig horen we wat van je ik maakte me ook al zorgen, jammer dat het nu slecht gaat als ik iets voor je kan doen? zeg je het maar hoor verder rustig aan en ik zal elke dag een kaarsje voor je branden en hopelijk voel je je snel een beetje beter gr sandra

• jan

Howdy cheyene

Ik ben heel erg blij dat ik weer war van je hoor.

Ik kon helaas niet eerder reageren omdat ik geen beschikking meer over het internet had.

Ik hoop dat het nu weer wat beter met je gaat.

Ik denk dat je ook heel erg tegen de feestdagen had op gekeken want voor somige mensen zijn de feestdagen niet echt feestdagen als je begrijpt wat ik bedoel.

Als ik je ergens mee kan helpen moet je het maar laten weten.

In ieder geval de beste wensen voor jullie aan die kant

de groetjes

jan