zonnebrand

• anoniem

hallo allemaal,

ik heb even een vraagje?

Wij hebben thuis een zonnebank en daar ben ik in een korte tijd heel vaak onder geweest.

Nu merk ik dat mijn huid sneller is verouderd en dat mijn huid droog aanvoelt en last heeft van pukkeltjes.

Ik krijg daar nou pas last van terwijl ik al een hele tijd niet onder de zonnebank ben geweest.

Nu vraag ik me af: ik weet dat rimpels niet verdwijnen, maar verdwijnt dat droge en die pukkeltjes op een gegeven moment eigenlijk wel?

Alvast bedankt.

• rena

tja wie mooi wil zijn moet pijn lijden he!!!!!!!

als je onder een zonnebank gaat? moet je het opbouwen, eerst 5 min enz.

en jij bent heel vaak onder de zonnebank geweest? zonder het op te bouwen.

smeer je gezicht in met een vochtige creme,

en laat de zonnebank maar ff met rust.

als je nooit bruin wort door de zon? lukt het bij een zonnebank ook niet.

gr rena

• koos

Dit is eigelijk wel grappig, mensen met kanker zeggen gewoon hun naam, iemand met droge huid en pukkeltjes blijft annoniem.Iedereen mag natuurlijk vragen wat hij wil, ik ben wel de laatste die daar wat van zou zeggen, alleen vind ik het een beetje rare vraag, op een pagina waar mensen echt problemen hebben.

Dit is niet boos bedoelt, maar als je dit leest als kanker patient, denk ik, waar maak je je in godsnaam druk om.Maar ik hoop dat je snel van je droge huid af komt en dat je pukkeltjes ook verdwijnen.

Vriendelijke groeten:

Koos Sanders

• Joy

Heb dit zitten lezen, en dacht echt even….dit is niet waar. Ik sluit me aan bij Koos,

en denk dat je in het vervolg beter naar een ander forum kunt gaan met dit soort probleempjes.

Groeten Joyanoniem schreef:

>

> hallo allemaal,

>

> ik heb even een vraagje?

> Wij hebben thuis een zonnebank en daar ben ik in een korte

> tijd heel vaak onder geweest.

> Nu merk ik dat mijn huid sneller is verouderd en dat mijn

> huid droog aanvoelt en last heeft van pukkeltjes.

> Ik krijg daar nou pas last van terwijl ik al een hele tijd

> niet onder de zonnebank ben geweest.

> Nu vraag ik me af: ik weet dat rimpels niet verdwijnen, maar

> verdwijnt dat droge en die pukkeltjes op een gegeven moment

> eigenlijk wel?

>

> Alvast bedankt.

• Ingrid

Ik snap wel wat jij en Koos bedoelen, maar ik weet niet of je dit af kan doen als zomaar een probleempje. Misschien zit er voor haar onzekerheid achter, dat die pukkeltjes misschien ook iets met kanker te maken hebben, maar dat ze zelf het niet bij de naam wil noemen. Ik wil niets beweren hoor, maar ik probeer het alleen vanuit haar oogpunt te bekijken.

Groetjes, Ingrid.

• koos

hallo, Ingrid, je kan best gelijk hebben. Maar we proberen hier allemaal zo open mogelijk te zijn, zeg dan waar het om gaat, dan is het voor iedereen een stuk duidelijker, dat zal misschien niet makkelijk zijn, maar kijk eens om je heen, iedereen zegt waar het op staat, dat praat erg makkelijk. Wat ik erg jammer vind, is dat anoniem zelf niet meer reageerd, zij of hij moet ook zeggen wat ze er van vind, dat praat wel makkelijker .

heel veel groeten Koos

• Ingrid

Klopt ook weer, dat ben ik helemaal met je eens.

Groetjes, Ingrid.