Begrip

• Maartje

Jan,

Bedankt voor je lieve woorden. Ik heb de eerste keer (drie jaar geleden toen mijn moeder borstkanker kreeg) inderdaad gemerkt dat praten (of in dit geval schrijven) het beste helpt. Daar om dank ik jou ook voor je aanbod en zal ik daar ook zeker gebruik van maken!

Liefs,

Maartje

• jan

Hallo maartje.

Dingen die je hier wil besprekken kunnen we gewoon zo doen.

Ik geef je hier mijn e-mail adres voor het geval dat er dingen zijn waar je het hier liever niet over hebt.

e.kranenburg@ps.nl

Ik heb nog een mooi spreekwoord voor je.

Het is nooit zo donker of het wordt weer licht.

liefs,

jan

• koos

Soms is het hard, om er achter te komen, wat echte vrienden zijn.

groeten Koos

• koos

Hallo, Jan, het kwam misschien een beetje hard over, zo is het niet bedoelt, je kan er ook vrienden bij krijgen, zelf w8 ik op de uitslag of ik misschien weer een uitzaaing heb, dat hoor ik donderdag, maar ik heb er wel vrienden, zelfs een familie bij gekregen,we zitten in het zelfde schuitje, we hebben het zelfde gevoel en humor, dat kan ook, je kan er mensen door verliezen, maar er kunnen ook mensen bij komen, die jou begrijpen en van je houden.

heel veel sterkte en de groetjes Koos

• jan

Hallo koos

Ik weet dat het soms hard is maar ik vind het het ergste voor diegene die kanker hebben en dan hun vrienden en familie kwijt raken

• Cheyenne

Howdy Jan,

Sorry dat ik nog niet gereageerd had, maar het ging even wat minder!

Ik probeer de moed ook niet op te geven maar ik kan je wel vertellen dat het heel moeilijk aan het worden is.

Het enige wat ik gewoon eens zou willen is dat er mensen waren die gewoon blij zijn dat ik er nog ben!

Ik ga niet meer naar het ziekenhuis omdat ik graag de laatste periode zo lang mogelijk wil rekken en met zo'n min mogelijke medicijnen en wekelijkse bezoeken aan het ziekenhuis wil doorbrengen.

De pijn wordt erger maar het feit dat ik gewoon lekker in mijn eigen huisje ben maakt het weer dubbel goed!

Groetjes,

Cheyenne

• jan

Hé Cheyenne

Dat het even niet lekker ging had ik al begrepen.

Ik ben blij dat ik toch nog wat van je hoor.

Dat het wat moeilijker wordt dat begrijp ik best.

Ze hebben het niet voor niets over de donkere dagen voor kerst.

Dat je geen medicijnen meer neemt dat vind ik persoonlijk niet zo slim maar ik kan het wel begrijpen dat je er mee gestopt bent.

Ik denk dat iedereen de laatste periode zo lang mogelijk wil rekken.

Je moet alleen wel proberen om er niet te veel bij stil te blijven staan. ( ik weet dat dit heel makkelijk gezegd is )

Dat de pijn erger wordt komt denk ik omdat je met je medicijnen aan het minderen bent.

Je moet het wel vol houden hoor meid.

Ik zou eigenlijk nog wel een keer een bakje koffie met jullie willen drinken.

Hou vol meid er zijn mensen die wel aan je denken en die wel blij zijn dat je er bent.

Je moet het alleen niet te somber in gaan zien.

Sterkte

jan

• elma

lieve Cheyenne

ben zelf ook kanker patient ( geweest?) ik heb erg veel steun aan een email groep want die is er ook voor jou dan kan verhalen lezen en gedachten uit wisselen met lotgenoten ga eens kijken op de pagina www.diagnose-kanker.nl\ misschien helpt het jou ook veel sterkte en geloof me andere mensen hebben het er moeilijk mee je weet pas wat het is als je het jou overkomt

veel liefs ELMA

• jan

Hé maartje gaat alles goed daar.

Je bent zo stil de laatste tijd.

Groetjes

jan

• jan

Howdy Cheyenne

Gaat het vandaag al weer een beetje beter met je of nog niet.

Kop op meid.

jan