goed nieuws over mn vader(tongkanker)

• jolanda

De operatie eidelijk is het dan zo ver mijn vader is geopereerd .

Ze hebben alles weg kunnen halen dus goed nieuws.

Er is nog een lange weg te gaan maar daar gooien we met elkaar ook nog ff de schouders onder .

Er is 1 persoon KOOS die mn vader een heel stuk op weg heeft geholpen en mn vader ook heel dankbaar voor is .

Hij was er op het juiste moment en kwam op het juiste moment en natuurlijk met zn vrouw .

Koos en ria bedankt voor alles mn vader heeft een hoge pet op van jullie en jullie gezin.

Mensen een ding kan ik jullie wel zeggen positief denk is het halfe werk en er veel en opelijk overpraten .

Ik wens iedereen heel veel liefs en sterkte op deze site.

groeten en een dikke pakkerd voor allemaal.

• jan

Beste jolanda.

Ik ben heel blij voor jullie dat de operatie gelukt is.

En dat jullie steun gehad hebben toen jullie het nodig hadden.

Als jullie elkaar blijven steunen dan komt alles wel weer goed.

Groetjes jan

• Jennifer

Ik ben blij voor jullie jolanda, zo ga je toch nog een goede kerst tegemoet. Geniet ervan. Veel liefs

• sandra (zusje van jolanda)

tja de operatie is dan wel gelukt maar er komt veel meer bij kijken dan alleen de operatie je besterft het van de senuwen en mijn vader heeft nogal pech heel veel pechhij heeft zit in karantene omdat er een virus is het zogenaamde ziekenhuisvirus hij mag dus niet van zijn kamer af en dat maakt hem heel erg emotioneel en wil naar huis hij heeft last van heimwee, daarbij heeft hij er zomaar een klapvoet bij gekregen is gebeurd op de operatie tafel, de kno arts was en is enorm boos en wil dit uitzoeken hij zegd dan ook jeetje operatie gelukt maar u krijgt er een klapvoet bij dat kan natuurlijk niet hij gaat het uitzoeken verder gaat het wel , misschien krijgen we vandaag de uitslag en kan hij eindelijk van die kamer af, verder wens ik hier heel veel sterkte toe en inderdaad ik leer mijn vrienden nu ook kennen hoor er blijft maar een handje vol over , maar we hebben er ook een familie bij koos nog heel erg bedankt voor je steun en dat je onz nu nog steeds steund natuurlijk ria ook bedankt en de kids mensen kopop we moeten allemaal vooruit hoe moeilijk het ook is groetjes sandraJennifer schreef:

>

> Ik ben blij voor jullie jolanda, zo ga je toch nog een goede

> kerst tegemoet. Geniet ervan. Veel liefs

• jan

Hallo sandra.

Je hebt volkomen gelijk het is een zenuwslopende toestand.

Helemaal nu er complicatie's bij zijn.

Ik hoop dat jullie een goede uitslag krijgen.

Ik ben blij voor jullie dat jullie er een familie bij hebben gekregen en dat koos jullie zo goed heeft weten te steunen.

Maak je niet te ongerust want de meeste mensen zijn emotioneel naar zo'n operatie.

Hoe goed ze zich ook gehouden hebben voor die operatie ze hadden een heleboel zenuwen opgebouwd.

Meestal zijn ze toch ook bang ( wat zouden we zelf zijn ? )

Die zenuwen en angst uit zich nu in het emotionele gedrag.

Ik wens jullie vanaf deze kant noch veel sterkte.

Aan het eind van de tunnel brand weer licht.

kop op

jan