MENSEn lees dit AUB !!!!!!!!

• Elsa

Lieve allemaal,

Willen jullie alsjblieft onderstaande brief even lezen. Deze wens heeft Michel Lijnsvelt voor zijn broertje Roy bij www.wishyou.nl ingestuurd.

“Mijn broertje Roy is negen jaar en heeft longkanker en botkanker. Hij heeft 14 chemokuren,2 zware operaties en 3 weken bestralingen achter de rug en nu heeft hij het terug in zijn longen en kunnen de artsen niets meer voor hem doen en zal hij binnen zeer korte tijd dood gaan.We hopen met ons allen nog 1 keertje samen de kerst te vieren,als hij dat mag halen. Hij wil graag sneeuw,een grote kerstboom,lange tafel met lekker eten,samen met de rest van de familie en hij wil kadootjes onder de kerstboom maar er hoeft niets in te zitten.Al zou deze wens niet vervult kunnen worden dan hoop ik toch dat we in elk geval samen kerstfeest zullen vieren. ”

Nou zijn er al heel veel stemmen binnen, maar er kunnen er altijd meer bij! Je kan elke dag stemmen, gewoon even doen dus!

Een aantal internetsites zijn een kerstkaartaktie voor Roy begonnen, zodat hij en zijn familie extra steun zullen ontvangen. Er is een postbus adres waar de kerstkaarten naar toegestuurd kunnen worden!

Nu heeft Roy nog een wens en dat is een hele grote kerstboom met heel veel lichtjes.Nu leek het ons leuk als wij met zijn allen zelf mooie kerstballen (o.i.d) gaan knutselen om in die grote boom te hangen.

Bijv. een bal met een persoonlijke boodschap erop of een engeltje voor in de boom. Dus pak de lijm, schaar en wat je nog meer nodig hebt en ga aan de knutsel voor ROY !!

Allemaal alvast hartelijk bedankt.

!! POSTBUSADRES ROY !!

Roy Lijnsvelt

Postbus 240

7300 AE Apeldoorn

Allemaal even noteren en niet vergeten even een kerstkaartje en/of kerstbal te sturen dan hè !!!!

• mw mertens

Lieve Michel Lijnsvelt

Ik zit op dit moment achter mijn pc en dacht ik kan deze rubriek wel even aan klikken omdat er ook veel kanker voor komt in mijn familie en ik er met mijn werk ook veel mee te maken heb.

Maar toen ik deze oproep las kreeg ik kippenvel en niet z'n beetje ook

Ik hoop voor jullie allemaal dat Roy nog een poosje bij jullie blijven mag en dat jullie de kerst nog zo kunnen vieren zo als hij dat graag wil. Ik heb net voor in onze tuin een kerstboom neer gezet en morgen komen er de lampjes in, bij deze staan die nu vanaf morgen te branden voor Roy en voor jouw verdere familie

Ik wens jullie heel veel sterkte en zal nog vaak in gedachte bij jullie zijn kaartje voor Roy is onderweg

• cindy 16

Ik vind het ook heel erg. En ik hoop ook dat hij nog kerst met jullie kan vieren.

• rena

ikstem op roy,maar ook op? samen met papa.

waarom stemmen? jullie verdienen het.

• Jennifer

Roy en familie, een hele fijne kerst toegewenst !!!!!!!!!!!!!!!!!

• jolanda

ik wens jullie een hele fijne kerst en een dikke kus voor roy.

En maak er wat moois van met hem .

kusjes Jolanda

• coby

Beste Elsa,

ondanks dat onze zoon een wens voor zijn ( nog zeer jonge papa ) heeft gedaan wil ik je zeggen dat ik hoop dat voor Roy zijn wens uitkomt.

En voor alle mensen die deze verschrikkelijke ziekte hebben of ze nu jong of oud zijn,en niet meer lang te leven hebben wil ik zeggen,"wat jij/u nog allemaal wilt/wenst ik hoop voor iedereen dat het nog uit mag komen.

mijn man leeft ook niet lang meer. groetjes.coby.

• Ronald

Doe ik, sterkte