positief denken

• koos

De heer tienkamp is al half weg, door positief denken,zeker weten, dat het toch een hele hoop doet, al is het allemaal zo zwaar, zo moeilijk, bekijk het positief, de heer Tienkamp krijgt 6 december een pittige operatie, hij is 72 jaar, maar is zo nuchter als het maar kan, ziet alles van de positieve kant, raakt de helft van zijn tong kwijt, en een parket klieren, toch blijft hij positief, mijn petje af.

Pa, hopelijk loopt alles gesmeerd, je krijgt het nog zwaar, maar met zoveel steun, van je vrouw en kinderen en kleinkinderen , red je het wel.Als ik iemand alle geluk van de wereld toe wenst, is het Pa Tienkamp.

en natuurlijk ook de koude kant(hahaha). aangetrouwd.

heel veel gezondheid gewenst, van Ria en Koos

• sylvia

hoi ik heb het verhaal gelezen koos van .de heer tien kamp en nu is het vandaag dan zover 6dec ik hoop met heel mijn hart dat de operatie geslaagd is en dat mhr tienkamp er goed door heen is gekomen aja trouwens koos ik heb jou webside ook bekeken nou bij deze petje af zo mooi en erg leerzaam bij deze ga zo door koos en ik hoop dat de heer tienkamp nog steeds zijn positieve instelling heeft heel veel groetjes sylvia

• jolanda

hoi sylvia ik vind het heel lief dat je zo met ons mee denkt hoor .

hij is inmiddels geopereerd en ze hebben alles weg kunnen halen.

Maar er komt nog een moeilijke tijd hoor maar daar slaan we ons ook door heen.

De operatie heeft 13 en half uur geduurd dus geen makie .

Maar we knijpen onze handen dicht met de verhalen die hier op deze site aflopen.

Nog vriendelijk bedankt hoor kusjes Jolanda

• sylvia

hoi jolanda het was al weer een tijdje geleden dat ik op deze site was maar vandaag heb ik je antwoord pas gelezen ik ben heel er blij dat mhr tien kamp er goed door heen is gekomen het is natuurlijk ook niet niets 13 uur voor een operatie hopelijk houd hij zijn positieve instelling zal iedere dag aan jullie denken en hopen dat de genezing netjes maar ook heel goed zal verlopen vele lieve groetjes terug en een hele dikke pakkerd ……….sylvia