positief denken

• koos

De heer tienkamp is al half weg, door positief denken,zeker weten, dat het toch een hele hoop doet, al is het allemaal zo zwaar, zo moeilijk, bekijk het positief, de heer Tienkamp krijgt 6 december een pittige operatie, hij is 72 jaar, maar is zo nuchter als het maar kan, ziet alles van de positieve kant, raakt de helft van zijn tong kwijt, en een parket klieren, toch blijft hij positief, mijn petje af.

Pa, hopelijk loopt alles gesmeerd, je krijgt het nog zwaar, maar met zoveel steun, van je vrouw en kinderen en kleinkinderen , red je het wel.Als ik iemand alle geluk van de wereld toe wenst, is het Pa Tienkamp.

en natuurlijk ook de koude kant(hahaha). aangetrouwd.

heel veel gezondheid gewenst, van Ria en Koos

• jolanda

he koos zie ik vind je wel weer lief dat je dit schreef inderdaad door positief denken kom je heel ver je moet absoluut niet de schouders laten hangen .

Maar de mensen weten half niet hoe je mn vader hebt gesteunt .

Wij weten niet hoe we je moeten bedanken en natuurlijk ria ook want die staat er toch maar ff achter een topmens koos wees er maar zuinig op .

Dus mensen kop op en ga die ziekte te lijf want dan heb je al 50% gewonnen ik wens jullie allemaal heel veel sterkte op deze site .

Oja dat wou ik nog ff zeggen mn vader is inmiddels al geopereerd en ze hebben alles weg kunnen halen dat is toch zeker goed nieuws.

groetjes jolanda en vele kusjes.