Zaadballenkanker

• Anonym

Het begon allemaal deze zomer toen we net terug van vakantie waren was er Zaadbalkanker bij mijn vader ontdekt. Ik vond het heel erg maar gelukkig was het nog makkelijk te stoppen. Maar nu doet de laatste tijd mijn zaadbal zeer en is er een gezwel in ontstaan. Nu ben ik erg van geschrokken en ik durf het mijn ouder niet te vertellen. Want ik ben bang dat ik ook zaadbalkanker heb. :(

• Mieke

Je moet denk ik gewoon naar de dokter gaan en de uitslag pas na dat je bij de dokter bent geweest vertellen. Maar je moet het je ouders daarna wel vertellen. Want anders merken ze het toch wel

• Mieke

je moet het je ouders gewoon vertellen want anders blijf je er maar mee rond lopen.Anonym schreef:

>

> Het begon allemaal deze zomer toen we net terug van vakantie

> waren was er Zaadbalkanker bij mijn vader ontdekt. Ik vond

> het heel erg maar gelukkig was het nog makkelijk te stoppen.

> Maar nu doet de laatste tijd mijn zaadbal zeer en is er een

> gezwel in ontstaan. Nu ben ik erg van geschrokken en ik durf

> het mijn ouder niet te vertellen. Want ik ben bang dat ik ook

> zaadbalkanker heb. :(

• koos

Doorlopen, zou natuurlijk erg dom zijn, nu is er misschien nog wat aan te doen, Je doet je ouders veel meer verdriet, als je er zo lang mee blijft lopen, dat ze je niet meer kunnen helpen.

Heel veel sterkte.

Groeten Koos.

• coby

lieve anoniem,

ga A.U.B naar een arts desnoods “anoniem”

of zeg anders dat je niet wilt dat je ouders het weten.

maar laat het wel onderzoeken.

beter voor niets dan te laat.

sterkte coby.

• jolanda

je kunt beter optijd zijn dan te laat alsjeblieft ga er mee naar de dokter er hoeft niets aan de hand te zijn en als je er vroeg bij bent kunnen ze er nog wat aan doen dus gewoon doen

• Annie-nym

Hallo Anoniem,

Vraagje: Ben je ondertussen al naar het ziekenhuis gegaan om je testikels te laten scannen? Mijn vriend kreeg onlangs te horen dat ie zaadbalkanker had, maar omdat hij er vroeg bij was, kunnen ze heb nog goed helpen… dus ga snel naar het ziekenhuis. De celdeling van een tumor is super snel. Je moet het dan laten weghalen voordat het je anderde organen aantast en dan ben je nog verder van huis!!!

Groetjes Annie-nym