stem voor mijn papa "John"

• coby

hallo allemaal,

mijn naam is Joey en het verhaal van papa kennen jullie al want mijn mama “Coby”

schrijft dat allemaal op.

ik ben 7 jaar en mijn zusje meagan is 4 jaar.

ik heb samen met mijn mama “coby ” een wens voor mijn papa opgestuurd,

naar www.wishyou.nl en wil jullie graag vragen om voor mijn papa te stemmen.

ik wil zo graag nog iets leuks doen met papa voordat hij heel erg ziek wordt.

als je ( u ) het niet kan vinden dan kan je ook via de startpagina naar “meer tv ”

de pagina omhoog doen en dan op wishyou klikken.

ik sta daar onder mijn eigen naam “joey ” met “nog 1 keer samen met papa ”

als je de wenssen gaat sorteren op datum dan kan je mijn wens vinden op

20 - 11 - 2001

ik zou het heel leuk vinden meagan ook als jullie op mijn papa stemmen.

want als papa nog zieker wordt dan kan het niet meer.

dank u wel.daaaaaag, joey en meagan.

• Mark

Ik snpa hem niet helmaal wat ik precies moet doen eigelijk. Ik ben al op de wishyou pagina geweest maar daar snap ik niet echt wat ik moet doen. In ieder geval heel veel sterkte met je vaders ziekte. Mijn moeder is op 19 oktober aan kanker overleden en dit verlies is heel moeilijk

• Ben Buijssen

Beste Joey,

Natuurlijk will ik ik voor jou en je vader stemmen, stuur me even een mailtje wat ik precies moet doen,

Hartelijke Groeten,Ben

• peet

Ik heb mijn stem uitgebracht kost wel even zoeken maar heb het gevonden…ik hoop voor jullie dat het wat brengt maar in ieder geval wens ik jullie veel sterkte en liefde toe…

• sigma2108

beste joey

Ik heb op jou wens gestemt en een mailtje gestuurd naar info@wishyou.nl Ik ben namelijk dat ook zonder een hoop stemmen jouw wens in vervulling moet komen en als dat daar niet lukt zal ik zeker mijn best doen om door te dringen tot die Robert.

http://www.wishyou.nl/frontend/src/index.php?pid=46&artid=1530

dit is vandaag de link zoek daar in de buurt

• sylvia

hallo allemaal mijn naam is sylvia ik heb je wens gelezen en moest zelf weer terug denken dat ik vorig jaar 17 november mijn vader heb verloren aan deze vreselijke ziekte .dat jullie deze wens uit willen laten komen kan ik me heel goed begrijpen ik heb daarom net als vele anderen een stem uitgebracht voor jullie hopelijk help dit een klein beetje .ik zal iedere dag mijn vingers kruisen dat jullie wens word verhoord . daarnaast wens ik jullie heel veel sterkte en heel veel liefde voor deze moeilijke tijd sylvia

• Jennifer

Lieve schat, ik stem voor jou pappa, en een dikke knuffel voor jou zusje, je moeder en jezelf !!!!!!!