Tongkanker

• jolanda

He hallo allemaal ik heb goed nieuws wij hebben de uitslag vam mn vader gekregen gisteren en het is goed nieuws .

Hij had verder geen uitzaaiingen en kan geholpen worden.

Volgende week word hij geopereerd en er word een halfe tong weggehaald,

en een stuk uit de borst gehaald en er weer in gezet en de klieren worden uit een kant van de nek weggehaald dat was de enigste uitzaaing.

Als er iemand is die nog niet in zon vere stadium is zoals ons en die wil wat weten die kan mij altijd mailen net zo als onze lieve koosie.

Heel veel groetjes en sterkte vooral voor de mensen die nog in onzekerheid zitten ,

jolanda

• koos

hallo, Jolanda, wel een op luchting he? Jullie weten nu waar je aan toe bent.

Nog wel pittig hoor, wat allemaal gaat gebeuren met pa. Maar als ik zulke kinderen en vrouw had(heb ik ook) zou ik me ook niet op de kop laten zitten.

Het leuke is, dat ze tegen mij zeiden, dat na de bestraling er geen haargroei meer zou zijn, zelf mijn baard is nog te eigenwijs om te stoppen. Nog heel veel sterkte, de komende tijd, maar jullie redden het wel, zeker weten.Je hebt erg veel steun aan elkaar, dat is toch wel iets, waar jullie trots op mogen zijn.Wil je alleen nog een keer vertellen wat ze nu gaan doen, want het is niet echt helemaal duidelijk.

Van Sandra hoorde ik eigenlijk een ander verhaal, of ik heb het verkeerd begrepen.

Maar ik spreek je nog wel op icq.Heel veel groeten aan de familie, we zien jullie binnenkort .

Kusjes Koos