een speciale dag voor het gezin?

• boos!!!

wij hebben zelf een dochtertje van 2 jaar met kanker vandaar dat ik hier ook regelmatig kijk zij heeft een vorm die niet meer te genezen is .Wij krijgen een dag aangeboden door de OPKIKKER! die voor ons gezin een verwendag organiseerd ontzettend spannend moet ik zeggen .Deze stichting is speciaal voor gezinnen met een ziek kind , .Voor ons natuurlijk heel leuk zo'n dag maar ik vroeg mij af is er ook zo'n stichting die een dag of iets leuks organiseerd voor gezinnen waarbij een van de ouders erg ziek is ?Want in onze omgeving en hier op het prikbord vind je genoeg mensen die ook wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken vooral mensen met jonge kinderen wij hebben ook nog een dochter van 6 jaar oud en voor haar is het ook heel moeilijk om te zien dat haar zusje ziek is.Dus voor haar wordt deze dag ook heel speciaal.

groetjes boos!!!! (niet altijd hoor, alleen met nare opmerkingen)

• peet

Waarom zou je boos zijn geniet van die dagen wie je krijgt…weet wel wat je bedoelt je wilt dit iedereen wel geven…op zulke momenten voel je in je verdriet een vleug van warmte…

• sophia

beste boos

wij hebben via het ziekenhuis

vier jaar aan een stuk een dagje uit aangeboden

gekregen we zijn drie keer naar het land van ooit geweest

en de laatste keer naar het dofinarium

dat was via stichting dolle dingen dag

mijn zoon is drie keer mee op kamp geweest en dat is

via zie zo zomer zooi

en dan is er nog een stichting waarvan je

een week vakantie krijgt aangeboden dan krijg je

een huisje geheel aangepast meestal aan zee