VOOR MONIQUE!!!!!!

• coby

misschien ken je mij nog???

ik weet dus even niet wie jij bent,maar je hebt mij 'n mailtje gestuurt

en daar wil ik wel graag wat opheldering over.

ik snap het berichtje nl. niet.

ik hoop wat van je te horen.

groetjes Coby.

• monique

ik heb, ik meen begin deze maand naar jou gemaild over jullie situatie en verteld hoe het mij aangreep en dat ik jou{dacht}te begrijpen omdat wij als “lotgenoten” toch min of meer de dezelfde nachtmerrie beleven

jij reageerde voor mijn gevoel nogal heftig omdat jouw man “pas ”37“ is en mijn vader ”al" 69, weet je het weer?

het is niet mijn bedoeling en ik denk ook niet de jouwe om te kwetsen

ik wou dat deze site er was toen ik het nodig had

kanker laat mij niet meer los, niet na alles wat ik heb gezien in het AVL

het draait niet alleen voor mij om mij of mijn vader, en mijn man wordt erg boos omdat ik deze site steeds bezoek

ik weet ook niet waarom ik het doe, ik wordt er alleen maar verdrietig van maar an de andere kant helpt het mij ook en ik wil op mijn beurt andere mensen helpen

het spijt mij als het toen niet zo op jou over kwam

dat is nooit mijn bedoeling geweest

groetjes, monique

• jolanda

nou zo als ik dit begrijp uit dit verhaal is het erger voor een man die 37 is of een man die 62 is sorry ik hoop niet dat dit hard aan komt maar ik vind dat ieder voelt zn eigen leed het meest en die man van 62 wil net zo goed nog 20 jaar leven als een man van 37 .

En natuurlijk ik begrijp wel een jonge man van 37 heeft nog een heel leven voor zich en kleine kids is ook heel erg maar als je het van de andere kant bekijkt een man van 62 wil net zo goed leven .

Ik hoop je hier niet mee te kwetsen maar mijn vader heeft ook kanker en wil ook nog wel graag 20 jaar mee want ik mag dan wel volwasen wezen maar ik heb hem nog net zo goed nodig en kan hem nog lang niet missen.

Ik bekijk het maar zo we zitten allemaal in het zelfde schuitje en moeten elkaar allemaal steunen en met zn allen de schouders er onder om de ziekte te bestrijden welke leeftijd ook .

groetjes jolandacoby schreef:

>

> misschien ken je mij nog???

> ik weet dus even niet wie jij bent,maar je hebt mij 'n

> mailtje gestuurt

> en daar wil ik wel graag wat opheldering over.

> ik snap het berichtje nl. niet.

> ik hoop wat van je te horen.

> groetjes Coby.

• monique

beste jolanda, wat jij las was een beknopte versie van mijn mail naar coby

omdat ik toen nog niet wist hoe ik haar persoonlijk kon mailen heb ik contact gezocht via het prikbord

het misverstand is al opgelost en het ging ook niet over wat erger is of niet, dat was verkeerd begrepen

ik denk ook niet dat dat ooit een discussiepunt mag worden, zoals je al zei;ieder voelt zijn eigen leed het meest"

groetjes monique