baarmoederkanker

• ineke

Ik heb al een jaar lichte bloedingen terwijl de laatste mensruatie al meer dan een

jaar achter de rug is, dus ik zit nu echt in de overgang, heb wel een vleesboompje

was 3 jaar geleden 3 cm. groot, maar ook dat mag nu geen bloeding meer geven

zegt de vrouwenarts van internet, heb ik nu baarmoederkanker?

Mijn hele familie is al gestorven aan kanker, mijn zusje 23 maart aan hersentumoren, mijn vader 7 jaar geleden aan longkanker, mijn moeder heeft

een gezwel on de oksel gehad en ik zat 3 jaar geleden bij de oncoloog,omdat ze

dachten dat ik een levertumor had, maar dat bleek gelukkig niet kwaadaardig,

was van de marvelon pil en weer helemaal verkalkt en ingekapseld, moet wel vorzichtig blijven met eten en drinken, want de pijn en misselijkheid komen dan

weer terug, blijft altijd zwak punt.

Ik heb ook geen vertrouwen meer in huisartsen, kreeg die van mij op mijn dak

(handtastelijk)nadat ik net genezen was verklaard van mijn zieke lever, heb nu 3

jaar strijd achter de rug tegen die man en ben ook niet meer naar huisartsen geweest,

want er is vreselijk veel gebeurd door die vreselijke man, dus ik heb ook geen vertrouwen meer, hij zit met mijn oncoloog en alle andere huisartsen te stoken

in de buurt, wat moet ik nou doen, zal toch een keer maatregelen moeten nemen,

anders is het misschien te laat en fataal.

Gaarne een antwoord, waarvoor alvast mijn dank.

groet,

ineke

• Marga

Hoi Ineke,

Of je kanker hebt, kan alleen een arts vaststellen. Je zult dus toch naar een dokter moeten gaan. Ik zou zeggen, neem een andere huisarts en wel zo snel mogelijk.

• jolie

hallo ineke

neem alsjeblieft snel een andere huisarts praat met hem zeg wat je voelt en volg dan zyn raad op zoek anders een vrouwelyke huisarts praat ook rustig met je oncoloog wat je gevoelens zyn messchien zit je er wel naast ???????? zou kunnen dat je denkt dat hy met iedereen praat is messchien wel niet zo

wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je een oplossing vindt

sterkte jolanda

• ineke

Heb nu al 3 jaar vrouwelijke huisarts, maar heb door al die ellende helemaal

geen vertrouwen meer in dokters, zoveel ellende door die vent meegemaakt,

die zijn connecties in de hele buurt heeft, kon het gewoon niet meer opbrengen

om nog iets aan mijn gezondheid te doen, stom he, maar het is gebeurd.

Krijg ook van de oncoloog op internet dringend het advies er werk van te maken, omdat het niet goed is, nou ja ik hoop dat ik in het nieuwe jaar de moed zal opbrengen en dat het dan niet te laat is, wordt trouwens nog steeds gedreigd via via door die vent, wou dat ik kon verhuizen, maar ook dat zit er niet meer in.

Nog hardstikke bedankt voor je advies he.

groet,

ineke