lotgenoten partner van kankerpatienten Eindhoven

• Bianca

Hallo allemaal,

Een stukje lager op deze pagina zie je mijn onderwerp “informatie longkanker”.

Ik schrijf daarin over mijn vader die bijzonder slechte vooruitzichten heeft.

Graag wil ik kijken of ik mijn moeder extra kan helpen door via jullie lotgenoten in de buurt van Eindhoven te vinden. Dus iemand die weet wat ze voelt en wat er haar nog staat te wachten in de toekomst. Mijn moeder is 63 jaar maar is niet “ouwelijk”. Ik bedoel, ze onderneemt van alles en wil dit ook graag blijven doen nadat … (jullie begrijpen wel wat ik bedoel). Mijn moeder weet niet van deze advertentie dus ik weet haar reaktie ook niet maar haar kennende zal ze een dergerlijk kontakt op prijs stellen.

Bedankt

Bianca

• monique

beste bianca

ik vergat je nog wat te zeggen toen chemo werd voorgesteld hebben wij de keus aan mij vader gelaten omdat het ging om de kwaliteit en de kwantitieit van het leven

dit heeft de arts ook gezegd, hij leeft hierdoor iets langer, wat je allemaal graag wilt, maar de kwaliteit van het leven was belabberd

of het het allemaal achteraf waard was?

voor ons wel, wij kregen zo allemaal “tijd” maar of mijn vader er zo over dacht heb ik hem nooit gevraagd, stom

ik was toendertijd 38 en mijn vader 67

mijn kinderen 13 en 14

ik weet ook niet hoe zijn ziek zijn en sterven was verlopen als hij geen chemo had gehad

nu weet ik dat hij geen pijn had en rustig is gestorven

dat is achteraf voor ons een hele troost geweest

blijf praten, ook en vooral met hem, al is het nog zo moeilijk

dan krijg je straks niet" had ik maar…?

nogmaals, veel liefs en sterkte monique

• anita

hoi bianca

ik kom zelf ook uit eindhoven en heb 18 april van dit jaar mijn moeder verloren aan kanker eerst had ze borstkanker maar naa twee jaar chemo en bestralingen zat het in heel der lichaam en dus ook in der longen ze krreg 7 liter zuurstof per minuut op het laatst ik kan je alleen zeggen probeer je moeder zoveel mogelijk te helpen met alles en probeer als het kan je vader zijn wensen te verweeselijken mijn moeder wilde perse thuis stereven en na heelveel moeite is dat gelukt we hebben ook alles zelf gedaan toen ze gestorven was mijn man heeft der afgelegd dat wilde ze heel graag en we hebben met zijn allen de kist gesloten ja ik kan er zoveel over vertellen maar als je iets wilt weten kun je me altijd mailen ik wil jou en je familie heelveel sterkte wensen in deze hele moeillijke tijd

liefs anita