Erger dan ik dacht!!!!!!!

• coby

ik heb op het prikbord aangegeven dat John van mij kon beginnen

met 'n experimenteel medicijn.daar is hij afgelopen dond.mee begonnen.

1 keer per dag 1 tablet in de ochtend.

Vrijdag's moest hij weer naar A'dam,er zouden onderzoeken gaan plaats vinden.

Waaronder ook 'n echo, daaruit is gebleken dat John niet 1 uitzaaiing heeft maar

6 uitzaaiingen wel allemaal in z'n nek maar in verschillende limfeklieren.

En dat is schikken……..@#$%^ ziekte.

Soms denk ik, wat komt er nog meer????

Ik kan niet meer en John al helemaal niet.

Is het nou nog niet genoeg? we willen zo graag vooruit ( zover als mogenlijk is ).

Maar alles gaat volautomatisch, je moet wel, je hebt nl. kinderen waar alles voor

doorgaat.en je wil je niet laten kennen voor John want ondanks alles is hij

toch wel degene die positief blijft,gezien de hele situatie heb ik daar alleen maar bewondering voor, maar tot hoever kan 'n mens dit geestelijk verdragen????????

Tot zover weer mijn verhaal,ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop

van John z'n ziekte.

groetjes en knuffels,Coby.

• Yvonne Bosman-van der Helm

Lieve Coby,

Ik vind het heel erg voor John dat hij 6 uitzaaiingen heeft!

John blijft positief en het is voor jou ook erg moeilijk. Kijk, Gerard ligt nu opgenomen in het ziekenhuis (onverwachts opgenomen vorige week dinsdagnacht op woensdag) en hij had benauwd. Gisteren horen we dat hij kleine longembolie heeft. Nu krijgt hij 2 keer per dag spuitjes (trombose). Hij heeft nu ook doorligpijnen en zijn hielen zijn zwart,komt ook dooor het doorliggen. De dermatoloog heeft gezegd dat het wel in orde komt maar dat het heel lang duurt voordat het geneest.

Co, ik begrijp dat je het niet meer kan. Ik heb het ook precies hetzelfde en dan denk ik: Jeetje, waarom moet het nou? Ik heb echt van alles geprobeerd om Gerard te redden, meer door het informeren over de ziekte, hopen op wonderen (daar moet je er in geloven, dat doet Gerard ook), we gaan ook verhuizen (we hebben woninig gekregen in Zoetermeer, 3 kamer woning, flat met lift, alles wordt aangepast voor Gerard), ook al worden we tegengesproken dat we niet moeten verhuizen omdat het geen zin heeft, want volgens een paar mensen wordt gerard bedlegerig terwijl Gerard het onzin vindt, dus we doen het! Gerard vindt het belangrijk dat ik ook aan mij zelf moet denken,w ant ik ben nog jong (42 jaar) en heb de hele toekomst voor me in Zoetermeer waar wij heel veel vrienden hebben.

Ook al ben ik 42 jaar, maar ik zie momenteel als een spook uit, zo oud geworden en heel erg afgevallen (heb gisteren de kleren moeten kopen in maatje S, dit allemaal door de stress, ik kan moeilijk eten vd zenuwen).

Ik kan me voorstellen dat het te veel is geworden bij jou.

Coby en John, ik denk elke dag aan jou en zal Gerard vanmiddag ook vertellen over de uitzaaiingen van John (hij wilt van alles op de hoogte gehouden worden).

Ik vraag me af of John toch doorgaat met de nieuwe medicijnen?

Liefs en dikke kusjes van Yvonne en we blijven contact houden meid.

• @nn

Hallo Coby…

Weet je nog, wie ik ben??

Ik heb ook longkanker en zit in de terminale fase..

Maar jullie met jullie kleine kinderen

Nogal logisch, dat jullie er niet meer tegen kunnen…

Zelf heb ik zo'n pijn, dat ik morgen voor een paar dagen wordopgenomen…

Ik ga voor pijnbestrijding…. Mijn lever is zo vreselijk opgezet….

Nu willen ze… (als ik het goed heb begrepen) een zenuw stil leggen, die de pijn veroorzaakt….

Ik hoop in ieder geval, dat het helpt…. Het zou zo heerlijk zijn… een poosje zonder pijn te zijn….

Tevens wens ik Yvonne en haar gezin ook kracht toe, om dit alles te dragen…!!!

Liefs en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal….

Van @nn

• monique

beste coby, al heb ik je niet teruggemaild er moet me toch iets van het hart.

ik heb geen masochistische inslag, mijn vader is al 11/2 jaar dood dus wat doe ik op deze site?

al die ellende nog eens doormaken door het leed van anderen te lezen?

nee dus, het is voor mij geen'mijn verdriet is groter dan het jouwe" contest.

ik ben hier om de zelfde redenen als ieder ander gekomen,

om steun te zoeken en troost te bieden.

als dat verkeerd wordt geinterpreteerd, jammer, mijn bedoelingen zijn oprecht

dat wou ik nog even kwijt, monique

• coby

voo monique,

sorry,maar waar slaat dit op????????????????

groetjes coby

• jolanda

ik vind het heel erg voor je coby maar je moet het ergste verwachten en het goede ervan hopen mijn vader heeft ook kanker tongkanker en wij krijgen aanstaande woensdag de uitslag ik durf bijna niet mee te gaan ben heel bang voor de uitslag en voor de reaktie van mn vader maar ik kan je maar een raad geven gooi de schouders er onder en ga kanker te lijf dan heb je al 50 % gewonnen .

Ik leef met jullie mee groetjes jolanda

• koos

Heee, Jolanda, nog ff door zetten hoor, je ziet wel, ik vind je overal(haha).

heel veel goeten en kusjes Koos.

• koos

Hallo, coby, met bewondering lees ik al die verhalen van je, zelf was ik ook kankerpatient, eerst 1 derde van mijn tong af, een half jaar later 60 klieren verwijderd, gevolgt met een kuur van bestralingen, 30 keer.Maar als ik jou verhalen zo hoor, heb ik echt geluk gehad, dat zeg ik niet gauw, maar ik ben genezen, jullie daarintegen leven nog in onzekerheid, pakken elke stroohalm aan die er is.

Mijn petje af, voor jullie alletwee.Vaak weet ik mensen wel een beetje op te beuren, mar in jullie geval is dat toch een stuk moeilijker, zelf heb ik een web site.

www.koosanker.nl. OOk een beetje als uit laat klep, maar ook om anderen te steunen, als het kan.Zo ben ik ook hele lieve mensen tegen gekomen. we steunen elkaar, daar kan je meer mee, dan welk advies dan ook. Dat is de vader van jolanda, morgen krijgt hij ook de uitslag, hoe ze verder gaan.Ik hoop dat jullie nog lang bij elkaar blijven en dat de medicijnen hun werk doen.

Heel veel sterkte toegewenst.

Groeten koos.

• jolanda

he koos je denkt dat ik jou zeker niet overal kan vinden maar nu zie je wel ikvind jou ook overal hahhahahah want je zit overal al met je neus tussen grapje hoor ik vind het knap wat je voor anderen kunt betekenen.

En coby ook nog veel sterkte gewenst van deze kant .

groetjes jolanda

• Jennifer

Coby, Mijn vader zit ook in de terminale fase. Hij heeft long- en leverkanker. Meid, ik wens jullie heel veel sterkte toe. Toch wil ik @nn vragen wat ze bij haar gaan doen. Bij mijn vader doen ze namelijk helemaal niets.