'n HEEEEL klein lichtpuntje.

• coby

nadat John en ik te horen hebben gekregen dat hij niet lang meer te leven had,

kregen wij van 'n arts in het antonie v.leeuwenhoek ziekenhuis te horen

dat hij mee mocht doen aan 'n experimenteel medicijn.

dit middel is alleen voor longpatienten ( kanker ) in de laatste fase.

er zijn tot nu toe best goede resultaten behaalt ( remmend en of stoppend van de tumor )

dus je begrijpt zeker wel dat er weer 'n heeeeeel klein lichtpuntje in ons leven is gekomen. al is het misschien wat voorbarig, maar ja beter iets dan niets.

John zegt steeds tegen mij dat ik niet teveel hoop moet hebben, maar ik moet me toch ergens aan vast houden ????

groetjes,kusjes en hele dikke knuffels van Coby.

• Anita

hoi coby;

Ik las je berichtje ik hoop dat dit medicijn goed uitpakt.

Ik leefde zo met jullie mee en het is gewoon vreselijk dat je dit zo jong al mee moet maken.Ik zal duimen en hoop met heel m`n hart dat het goed aanslaat.

Heel veel sterkte in deze spannende tijd en ik duim.

groetjes anita

• Wham!

Hoi coby, normaal kom ik niet op deze pagina, maar kwam er toevallig “voorbij” en ik heb jouw berichtje gezien, en ik wilde je even zeggen dat ik echt hoop dat het allemaal goed komt. Ik vind het ook echt goed van jou dat je zoveel steun geeft aan John, en, wat men ook mag zeggen, dit speelt een grote rol in het genezingsproces, deze mentale steun die jij John biedt.

Veel succes, en laat van je horen!

Groetjes Wham!

• Yvonne Bosman-van der Helm

lieve coby,

laten we hopen dat de nwe medicijnen john helpt! je moet in je zelf blijven geloven meid.

Gerard ligt opgenomen in het ziekenhuis (afg.dinsdagnacht), hij had erge benauwd en we weten de uitslag nog niet. Hadden ze maar nwe medicijnen voor de borstwerveltumoren……

kusjes voor jou en voor John en je kinderen

liefs van Yvonne

• Froukje

Beste Coby,

Iemand attendeerde mij op deze site en kwam langs jou en ik heb alleen gelezen dat John ik fase 4 zit en dat hij mee mag doen met experimentele medicijen. Ikzelf heb ook longkanker en ik ben 38 jaar en heb twee kinderen. Ik hoop voor jou en John dat de nieuwe medicijnen aanslaan. En dat het de kanker tot stilstaan doet brengen.

Veel sterkte Froukje

• Elsa

Ik duim met jullie mee !

Ik hoop echt ontzettend dat dit medicijn de tumor remt of zelfs stopt !

Heel veel sterkte en liefs, Elsa