A.s Woensdag moet ik een mammografie laten maken i.v..m een door de huisarts vastgestelde borstafwijking
kan en mag de radioloog mij direct uitslag geven , of moet ik nog langer in onzekerheid blijven en bericht van de huisarts afwachten.
IK ben voor onderzoek geweest en alles is in sneltreinvaart gedaan bloedonderzoek mammografie en echo met punctie dit alles 's morgens en laat in de middag de uitslag gekregen dus is wel mogenlijk ons ziekenhuis had geen eigen labratorium maar was toch mogenlijk dus onzekerheid hoeft niet lang te duren, alleen bij mij was het wel positief weet niet of het wat uitmaakt als het geen goed nieuws is.
Hoi Catherina
Bij mij is anderhalf jaar geleden ook een borstafwijking gevonden en ook mijn moeder is aan Borstkanker en de kans is heel groot dat ik het ook krijg omdat ze onder de 50 was toen ze het kreeg
Ik moest ook voor een mammografie en het duurde gewoon een week voor ik de uitslag had hoor ! Geen dag of minuut minder dan een ander
Dus als het bij jouw ook een week of langer mocht duren wil ik je heeel veeeeel sterkte wensen in die onzekere tijd
Liefs Mandy (25)
Als je vraagt aan degene die het mammogram maakt of je meteen de uitslag kan krijgen dan weet ik zeker dat je die krijgt!!!!
Hij wordt dan tussendoor door de rontgennoloog bekeken.
O ja je moet niet schrikken als ze eventueel nog een echo van je borst willen maken, dit hoeft niet iets ergs te betekenen. Op een echo is kan iets (knobbeltje) beter zichtbaar zijn.
Succes en groetjes Martinique.
Catharina,
Ik ben zelf in juni naar de huisarts gegaan deze heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis voor een mammografie. Op de foto was duidelijk iets te zien daarna is er gelijk een echo gemaakt. Deze zag er ook niet goed uit de radioloog heeft mij dan ook gelijk gezegd dat het er niet goed uitzag. Ik hoefde dus niet te wachten om de uitslag van de dokter te horen!
Ik heb nu de operatie achter de rug en inmiddels gaat het goed met me, geen uitzaaiingen. Dat betekent dat ik ook geen enkele nabehandeling hoefde te hebben. Ik wens je veel succes en sterkte, groetjes, alie.
Woensdag ben ik dus voor de mammografie naar het ziekenhuis geweest, ik heb gevraagd om de uitslag , en heb die ook direct gekregen ,ook is er nog een echo gemaakt,er waren geen afwijkingen te vinden ,dus een positieve uitslag.
Jullie allen bedankt voor de reakties en fijne woorden .Groetjes Catharina.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?