Longkanker

• Ester

Hallo allemaal!!

Ongeveer 3 of 4 maanden terug, kreeg ik te horen dat m'n opa, waar ik heel veel mee om ga. toen ik het hoorde kon ik het gewoon niet beseffen, nu na 3 maanden begin ik het eindelijk te beseffen.b Maar ik wil graag wat meer weten over langkanker…….ik weet dat het bij mijn opa niet meer te genezen is! als jij ook zo'n verhaal hebt reageer dan, dat zou ik heel fijn vinden!!!

XXX Ester

• coby

lieve ester,

kijk maar onder de naam coby op het prikbord en lees ze vooral vanaf het begin

dan heb je het verhaal wat je zoekt.

het gaat over mijn man john 37 jaar. hij zit nu in de laatste fase.

je mag mij altijd mailen als je daar behoefte aan hebt.

groetjes coby.

• esther

Lieve esther

Ik heet ook esther en ik weet hoe vervelend het is om iemand te verliezen aan kanker.

Mijn oma is er vorig jaar aan overleden.

Het is een hele moeilijke ziekte.

ik wens je heel veel sterktej!!!!!!!!

heel veel liefs eshter

• Ester

Hey Coby!!

Ik vind het heel fijn dat ik je kan mailen!! Ik vind het namelijk heel erg voor mijn opa hij heeft het er heel moeilijk mee…en het gaat steeds slechter. De kanker is al in 1 long helemaal uitgezaaid en die kan hij dus nie goed meer gebruiken. Hij is daardoor heel snel buiten adem en heeft hetvaak benauwd, dit is heel eng om te zien! En soms heeft hij van die “slechte dagen” en dan ziet hij er heel bleek uit. Ik vind het heel moeilijk om vaak langs te gaan, vooral omdat ik het heel eng vind om hem zo benauwd te zien. Maar ik weet dat ik er wel naartoe moet gaan.

Heel erg bedankt dat ik je kan mailen!!

En jij ook veel succes met je man!!

xXx Ester