Kijk, het is nu midden in de nacht kwa.voor 4 geweest, en ik waak al bijna de hele avond en nacht op mijn man die in de w.c. zit, hij blijft maar wrijven op zijn buikje en niets komt er aan, geen urine en geen ontlasting, het is heel erg om te zien. hij wrijft nu op zijn buikje terwijl ik aan de overkant zit te typen. Het is gvd zo wreed allemaal. Dit moet ik effe kwijt. Mjin man heeft ook van die rare rode vlekken op zijn enkel, zo dik (we noemen dit in gebarentaal: olifantenpoot).

Wat nu? Het wordt maar erger, en ik kan ook niet slapen………………… vindt maar te eng………………..

liefs van Yvonne

Trouwens Coby en John, dank voor jullie email en ik laat binnenkort wat van me horen, het is nu te veel geworden voor mij……vanmiddag te horen gekregen dat mijn moeder goed ziek is (heel erg verkouden), ze is wel leukemie patiente en ze heeft geen weerstand, en dat vind ik al erg genoeg en mijn arme papa met zijn spierziekte weet ook geen raad meer…………. het is alsof mijn lichaam in drietjes wordt gescheurd………. waarom moet het mij overkomen om lieve mensen te zien sukkelen met hun gezondheid

liefs yvonne