een minuutje stilte a.u.b.

• wiccana

dit verhaal gaat over een meneer die 3 maanden op de oncologie afdeling van het cateria ziekenhuis in eindhoven heeft gelegen

de dag voor dat deze man is overleden heeft de familie alle spullen die deze man had liggen in het ziekenhuis weg gehaald

het enige wat er nog lag was een aangebroken pakje papieren zakdoekjes

alle kaarten bloemen kleren en noem maar op waren verwijderd

alsof deze man al dood was

ik ben erg boos op de familie van deze man en vandaar vraag ik een minuutje stilte om boos te zijn op de familie en medelijden te hebben met deze man

……………………………………………………

dat waren 60 puntes dus 60 sec. 1min. voor deze man

groetjes wiccana

• Yvonne Bosman-van der Helm

ben met je mee eens, hoe kan die ziekenhuis het nou doen zeg! Jeetje! Als ze dat bij mijn man flikken, dan krijgen ze echt met me te maken zeg.

Sterkte! Zoen Yvonne

• peet

ik zou me troosten met de zakdoekjes want die hebben de mensen die dit alles hebben weggehaald niet nodig gehad.

• wiccana

beste yvonne

het ziekenhuis heeft dit niet gedaan maar de familie van deze man

• jelle

en dan? kan toch gebeuren? huh????????? ;)

• Joop

……………………………………………………

Ik doe met je mee, en (sorry dat ik het zeg) die man is nu beter af in de hemel, dan met zijn familie op aarde. Ik hoop dat hij de nodige rust zal vinden. Tevens hoop ik dat in de familie bij de betrokkenen, in de toekomst hetzelfde zal gebeuren, zodat zij weten welke pijn zij hebben veroorzaakt.

• geest uit doofpot

Een minuutje stilte maar, voor mij is het eeuwige stilte geworden, ze zijn nu

binnen 7 jaar allemaal dood aan kanker, fijn dat niemand meer hoeft te lijden,

maar het is wel erg stil als je de enige overlevende bent, wie kent dat ook?

groet en sterkte iedereen,

ineke