Hallo Allemaal,
Ik wil jullie laten weten dat mijn man verschillende medicijnen slikt.
Het is namelijk zo dat hij verschrikkelijke opgeblazen buik heeft en dat die een moeilijke stoelgang heeft, bijna elke dag klisma gebruiken, niet normaal.
Hij neemt XPREAP voor de stoelgang (2 maal per dag),
Servedol neemt hij ook (12 per dag)
Arthotec (3 maal per dag)
Dexamethason 4 mg (1 maal per dag)
Tripizol (1 maal per dag)
Domperidon (9 maal per dag).
Om de dag 4 durogesic pleisters.
Wie heeft ervaring met deze medicijnen? Zijn er bijwerkingen? Mijn man zweet wel erg, de ene dag minder dan de andere dag.
Hij loopt nu moeilijker dan normaal, kan zijn rechterbeen moeilijk optillen, komt ook door de ingezakte ruggewervel (trouwens hij heeft borstwerveltumoren, de 1e en de 5e). Hij heeft vorig jaar december 2000 de kanker en nu nog steeds. Vanaf eind augustus heeft hij geen pijnen meer, maar hij is zat van zwak lopen. We wonen in een portiekwoning, dus trappen lopen gaat niet. We moeten echter verhuizen, maar ziet ook tegenop om van alles te regelen…. omdat ik ook doof ben en mijn man ook.
Voor de mensen die hun geliefde heeft verloren wens ik heel veel sterkte.
Ook wens ik de naastenliefde ook sterkte toe met de ziekte van hun geliefde.
Liefs en kusjes voor allemaal van Yvonne en stevige handdruk van Gerard
We hebben 2 lieve katten en ze bewaken mijn man heel erg. Hebben jullie ook huisdieren die heel goed kunnen aanvoelen dat iemand ziek is? Die Dany (poes) zit de hele dag op de plankje van de rollator. Als mijn man naar de wc moet gaan of hij wilt even door de kamer wandelen, dan zit de poes al op de rollator.
Als hij op zijn fautuil zit, dan zit ze op zijn schoot. De andere kater Foxy geeft de zwakke hand van mijn man steeds kopje en hij moet Foxy aaien…. heel ontroerend is dat.