WAAROM ???

• coby

vandaag kregen wij de uitslag van de punctie het is fout !!!!!!!!!!

john is uitgezaait in zijn lympheklieren.

het is afgelopen ze kunnen er niets meer aan doen.

de liefde van mijn leven houdt eerdaags op met bestaan.

mij achter latend met 2 kinderen die absoluut hun papa niet kunnen missen.

ooh,lieverd ik kan je toch niet missen je bent alles voor mij wat moet ik toch zonder jou??ooohh alsjeblieft blijf bij mij ik hou zo van jou mijn lieve john.

ik weet wat de artsen hebben gezecht dat het een aflopende zaak is maar ik

geloof het niet . het kan gewoon niet NEEEEEEE

• Marielle

Je verdient dit niet… ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen; probeer te genieten van de komende tijd die jullie nog met zijn viertjes hebben… ik weet dat dit makkelijk gezegd is.. maar hou vol!

lliefs, Marielle

• jolanda

Hallo coby wat erg voor jullie ,ik wil jullie heel veel sterkte toewensen.

Bij een goede vriend van ons is ook lymfe klier kanker ondekt.daar is ook een punctie bij gedaan en het is ook niet best.Hij had 3 bulten in zijn nek en 1 ervan hebben ze weggehaald voor onderzoek , ze hebben ook gelijk een been merg puntie gedaan.

Afgelopen dinsdag is hij de scan in geweest de uitslagen krijgt hij volgende week.

wat is het toch een rot ziekte.

maar nogmaals veel sterkte en probeer er nog wat moois van te maken

groetjes Jolanda

• jolanda

Sorry coby je hebt het zelf al zo moeilijk en dan kom ook met zo,n rot bericht het was echt niet mijn bedoeling jij (jullie) hebben zelf al zo verdriet.

Maar het ging van zelf.Omdat ik er ook erg mee zit .Ik ben zelf 34 en die goede vriend werk al 35 jaar bij mijn ouders.

Ik wilde het zelf ook even kwijt.

Gr Jolanda

• Kruimeltje

lieve Coby

heel veel sterkte en probeer aan de mooie herrinneringen te denken en geniet van elkaar zo lang het nog kan

heel veel liefs ook voor je kinderen Paula

• Anita

lieve coby

ik wens iedereen heel veel sterkte in deze aankomende slopende tijd.

Ik hoop dat jullie van de tijd die jullie nog met zijn 4 zijn een beetje kunne genieten, koester alle mooie herinneringen samen, en praat heel veel samen over jullie gevoelens.

veel liefs anita

• Anita

lieve coby

Ik las je bericht en ik vind het vreselijk voor jullie.Dit is nu precies de reden waarom ik het zo moeilijk heb om mijn leven op te pakken.Ik heb deze ziekte al heel veel in mijn familie mee gemaakt en alles is slecht afgelopen,dit maakt het erg moeilijk om positief te blijven ik praat hier niet over met mijn man want het belangrijkste is dat hij positief is.

Wat ik wil zeggen is dat ik het vreselijk vind voor jullie en dat ik met jullie mee leef.

Maak er nog wat moois van de tijd dat jullie samen hebben en koester dat.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd woorden schieten me te kort.

groetjes anita

• jolanda

Jeetje ik vind het zo erg voor jullie ik heb er gewoon geen woorden voor ik wens jullie allemaal veel sterkte en wees aub sterk voor de kids ze hebbben jou nu heel hard nodig daar moet je voor verder .

groetjes en kusjes jolanda bonthuis

• trudy

Beste coby

Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe

Ik zelf heb dit ook mee gemaakt twee jaar geleden

Alleen ik was de genen die het had ben zelf ook moeder van twee kindjes

ik weet je wereld vergaat.

Maar naar een week van huilen ben ik gaan vechten

ik hoop dat jij dat ook doet je moet echt sterk zijn voor je zelf en de kids

groetjes en veel sterkte

• Yvonne Bosman-van der Helm

Het is ook oneerlijk allemaal zeg, ik vraag me elke keer af waarom mijn man de kanker heeft? Dit heeft hij niet verdiend en jouw man ook niet en je hebt 2 lieve kindertjes van hem, het is zo wreed allemaal!

Ik heb geen kinderen maar Gerard wel en zijn dochter is in verwachting dus wordt Gerard ook opa op 21 april 2002, maar of die het haalt weten er niemand.

Hij zit nu in de rolstoel. Ik kan nog steeds niet geloven dat mijn man kanker heeft. Ik word zo kwaad op de omgeving en zo. De mensen zeggen steeds dat ik me flink moet houden enzo, maar ze hebben echt makkelijk te lullen met hun woorden van: “Ja, de feit is aanwezig, kom op”. Makkelijk gezegd allemaal. Ze moeten eens weten dat jij en ik heel moeilijk hebben en onze lieve mannen ook.

We leven 24 uur per dag met hun en dat je dan ,,flink,, moet zijn en ,,positief,, moet blijven valt niet mee (heb zo'n idee dat ik de hele dag masker op moet hebben en die heb ik de laatste tijd gewoon weggedaan, dus gewoon je zelf blijven). Coby, als je behoefte hebt om met mijj verder te mailen, heel graag.

Vallen doe je alleen en opstaan doe je samen, oke? Ik zal heel veel aan jullie denken. Geniet elke dag van je man en je 2 kinderen!

Mijn man heeft ook uitzaaiingen en die is gestopt door de bestraling, maar in de toekomst wordt het erger en dat heeft de neuroloog en radiotherapeut gezegd.

Co, ik omhels je nu heel erg en je krijgt dikke kusjes van mij (ik ben doof en ben slecht in Ned.taal, of niet?) Ik probeer flink te zijn en jij ook (valt niet mee, maar wij moeten sterk zijn saampjes!)

Liefs en dikke kusjes van Yvonne en van Gerard stevige handdruk en voor John een hele dikke soppen van mij en Gerard erbij!!!! Gerard en John, jullie zijn sterk en dat blijft ook! Vecht voor jullie leven doe het voor mij en Coby en de kindertjes.