ontzettend bang!!!!!!!!!!!!

• coby

nog niet zo lang geleden schreef ik een brief over mijn man hij heeft longkanker.

nu is er weer opnieuw een verdacht bultje ontdekt in zijn nek.( lympheklier )

afgelopen woensdag hebben de artsen een punctie gedaan, en wij hopen

daar a.s maandag de uitslag van te hebben. de angst zit er bij ons goed in.

vooral ook omdat wij dachten dat we a.s maandag van de bestraling af zouden

zijn.moeten wij dan alles weer opnieuw mee gaan maken ????????????

op het moment heb ik het gevoel dat ik verdrink in mijn verdriet.

ik wilde gewoon mijn verhaal even kwijt want ik zie het even niet meer zitten.

bedankt voor het lezen.!@#$% coby.

• sandra

Lieve Coby,

Ik weet wat je een beetje moet voelen. Mijn man heeft chemo gehad hij heeft slokdarmkanker met uizaaiingen naar de lever. Maar helaas die 2 chemo's hebben niet aangeslagen. Wij moeten binnenkort voor een andere chemo naar de daniel den hoed kliniek. Maar bij deze behandeling geeft de arts ook weinig hoop. Het moeilijkste van alles is dat hij zich zelf nog zo goed voelt. En als je hem zo ziet lopen zou je zeggen er is niets aan de hand. Maar met deze chemo zijn de bijwerkingen heftiger als de vorige chemo's. En de arts zei ik begrijp als je de chemo nog niet doet zolang je je zelf goed voelt. Deze chemo geven ze normaal bij mensen die pijn hebben en dat heeft hij niet. Je begrijp misschien dan wel dat dit ook heel veel pijn doet. Het is een moeilijke keuze. Of de chemo en misschien de laatste maanden pijn of de laatste maanden geen pijn. Maar het is altijd natuurlijk mogelijk dat de chemo wel aanslaat. Maar de kans is ook groot dat het niet aanslaat en dan heeft hij zijn eigen wel heel erg beroert gevoelt. Dus ik weet niet of het ik het zo mag zeggen maar de angst die jij heb, heb ik ook en daarbij heb ik een dochtertje van 6 die eigenlijk alleen maar vraagt of pappa d'r nog is als ze in maart jarig is. Dat doet zeer!!!! Ik hoop dat we mekaar een beetje kunnen steunen in deze moeilijke periode.

Veel liefs Sandra

• koos sanders

Hallo Coby. limfklieren zijn goed te behandelen, bij mee zijn er heel wat weggehaald, maar daar kan je goed mee leven. wil je ,meer weten, kjik dan op

www.koosanker.nl

De tijd dat hier niks aan te doen is, ligt ver achter ons.

Heel veel sterkte en gezondheid toegewenst.

Koos.

• Carla

lieve coby

jee meis het is niet makkelijk he mijn man heeft ook kanker maar dat van hem is goed te behandelen ik hoop zo dat het er echt goed voor jullie uitziet en ik leef helemaal met je mee het is echt of de werled onder je voeten wegzakt en dan moet je als echtgenoot/note toch maar weer de ander opvangen wat soms niet echt makkelijk is dus ik weet wat je voelt en leef met je mee ik weet ff niks meer te schrijven wij wachten nu ook op een uitslag ie we in nov krijgen dus meid heel veel sterkte en ik denk aan je.

xxxxxxxxxxxxxxx

carla

• coby

lieve carla,

bedankt voor je bericht maar mijn man heeft niet lang meer

hij is nl helemaal uitgezaait in zijn limfeklieren en deze keer met een zeer

agressieve vorm van kanker hij zit in fase 3d dat houd in dat verdere

behandeling niet meer helpt.en dat hij ongenezelijk ziek is.

we hebben gehoord dat we in maanden moeten rekenen ongeveer 3 of 6

hooguit een jaar.

gr coby.