Sla het maar in de wind,en eet maar lekker
Sunshine eet geen sla….. ligt nooit in de zon….. draagd een gasmasker……
En dan houd ze ook rekening met haar hart ???
Dus iedere dag een glas rode wijn ??? Of is dat weer niet goed voor de kanker… he wat lastig allemaal zeg….
Weet je wat ??? Ik leef ! En een ziekte als deze kan ik niet voorkomen….Dus pluk ik de dag zoals hij komt… geniet ik van lekkere dingen..van mooie dingen..
Dus als ik vroegtijdig sterf aan bijv. een ongeluk (want dat kan ook)
Dan kan niemand zeggen; Elsa heeft niet geleefd !
Want dan heb ik een lekker leven gehad, heb gegeten wat ik lekker vond…gedronken wwat ik lekker vond….en vooral………. Geleefd zonder me iedere minuut af te hoeven vragen….. Doe ik het allemaal goed ???
Mag ik dit wel eten ???
Weet je….. al wordt ik 60 en jij 70 denk ik niet dat ik met jou zou willen ruilen !
Mens wat dacht je ervan om mensen lastig te vallen of een schulgevoel aan te praten die verder geen zorgen aan hun hoofd hebben !
Of ben je geen mens ??? van wat voor een planeet kom jij als je hier een moeder van een overleden kind een schulgevoel aan gaat lopen praten.
Je weet niet wat je aanricht.
Als je je werkelijk ergens in wil verdiepen…. Ga je dan eens verdiepen in psychologie ! Of ga lekker verder met wat je doet…maar dan niet hier.
mensen die hier komen hebben wel als laatste iemand nodig als jij.
Wij hebben namelijk genoeg ellende aan ons hoofd.
Ik hoop het niet voor je maar O mens…… wat kan jij ooit je woorden nog terug nemen !
Negeer haar gewoon, ze zal wel nog nooit iets in haar leven hebben meegemaakt, ze weet gewoon niet waar ze overpraat, want als iemand die zij lief heeft kanker zou hebben gehad dan had ze niet deze onzin uitgekraamt, en nog met haar neus in de folders hebben gezeten.
Ik wens iedereen met deze ziekten en hun naasten heel veel sterkte, en vooral negeer deze berichtjes, want we hebben al genoeg aan ons hoofd.
Ai ai ai, wat ben jij onnozel. Maar je stelling klopt! Als wij zorgen dat we geen schadelijke stoffen meer in ons lichaam krijgen dan krijgen we ook geen kanker. Dat klopt! Dus iedereen; stoppen met ademen, want dat is ongezond (met al die vervuiling) resultaat is dus dat we dood gaan (dat gebeurt als je geen adem haalt) en dus krijgen we geen kanker! Ik vind het persoonlijk dan wel een nadeeltje dat ik dan dood ben. Duh!!! Waar kom jij vandaan? Doe eens reëel! Of slaap maar lekker verder!
Wat betekent de naam, Sunshine??
Had beter onweersbui kunnen heten.
Als je echt zo slim bent ,als je voor doet, hou je mond dan dicht.
Er komt alleen narigheid uit, er staat dat alle ip adressen worden vastgelegd en
de provider op de hoogte word gesteld. Dat gebeurd denk ik niet, anders was dit bericht allang geschrapt.Het is misschien wel goed bedoelt, maar het komt zo rottig je strot uit. een exuus is daarom wel op zijn plaats. We komen hier om steun te zoeken, niet om afgezeikt te worden. Ik heb ook kanker gehad, maar toch wel fijn om te weten waar het van komt, de doktoren konden me het niet vertellen. Je beroep misgelopen???
Beste Sunshine,
Misschien verstandig als je stopt met eten en drinken zodat JIJ deze smerige ziekte niet krijgt.
Verre voorouders van mij moeten dus wel erg verkeerd gegeten hebben om te zorgen dat mijn zus daar nu de gevolgen van ondervindt. En niet alleen mijn zus maar ook andere familieleden die dezelfde vorm van kanker hebben.
Als je nog eens je mening wilt geven via een prikbord, en dan zeker over zo iets ernstigs, laat jezelf dan eerst beter informeren over het onderwerp.
Nu doe je heel veel mensen heel veel pijn. Niet alleen degene die deze ziekte hebben maar ook hun naasten.
Er zijn trouwens ook hele goede artikelen over kanker
Daar zul je in vinden dat er vele vormen van kanker zijn en dat er ook heel veel erfelijke vormen zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?