Anthrosofy

• kelly

Hoi mijn moeder heeft melanoomkanker. Het zit bij haar maag/lever het is nog niet uitgezaaid. Bestraling is het inmuum voor en een levensverlengende chemo-therapie wil zij niet. Heeft iemand hier ervaring mee ? Ik heb geen idee hoelang het duurt voor zoiets gaat uitzaaien.

Verder wil ik graag weten of er mensen ervaringen hebben met het alternatieve behandeling van kanker met anthrosofy.

m.v.g, kelly

• Yvonne Bosman-van der Helm

Hoi Kelly,

Ik zou willen dat ik een antwoord heb voor jou. Misschien kan de kankerbestrijding je hierover meer vertellen??? Ze hebben mij ook een en ander uitgelegd over de borstwerveltumoren en door de kankerbestrijding ben ik ook wijzer geworden. Veel sterkte meid.

Liefs van Yvonne

• peet

Kelly ik weet niet of je er veel aan hebt maar destijds heeft mijn ma er ook voor gekozen geen levensverlengende chemo therapie te doen het enigste wat ze heeft gedaan is een bestraling omdat ze een uitzaaiing had in de rug ook dit was puur voor de pijn. (ikzelf heb hier mijn twijfel ook over gehad of dit ooit geholpen heeft) Wel heeft ze zelf altijd gezegd als ik een chemo had ondergaan had ze niet zolang nog van het leven kunnen genieten als met chemo,maar goed dat is ieder voor zich.Ze is destijds wel bij een homeophaat geweest maar puur om alle bijkomende klachten als misselijkheid vermoeidheid te ondersteunen