Mijn moeder kreeg 2 jaar gelden in januari te horen dat ze bostkanker had. Ze is toen met een chemotherapie begonnen en heeft het knobbeltje weg laten halen in haar borst en ook de klieren onder haar linker arm. Het werkte niet en toen heeft ze der borst af laten zetten en der klieren onder der rechte arm weg laten halen. Toen moest ze zich laten bestralen op der linker borst wat heel erg was voor m'n moeder. Ongeveer een jaar geleden kreeg ze het in der nek en moest ze weer aan een chemo beginnen. Ongeveer 3 of 4 maanden geleden kreeg ze het in der longen en lever. In der longen ging het weg en in der lever ging het ook steeds beter die punten die heel hoog staan als het slecht gaat gingen omlaag. Nu heb ik ongeveer 2 maanden geleden te horen gekregen dat het niet meer werkte en toen is ze iets alternatiefs gaan doen daar knapte ze zelfs weer door op. Maar nu vandaag heb ik te horen gekregen dat ze het niet meer kan redden. Ik wil aan u vragen of u misschien nog iets alternatiefs weet wat nog zal kunnen helpen. Want ik wil m'n moeder nog lang niet kwijt.
Mark (16)