Moeder

• Mark

Mijn moeder kreeg 2 jaar gelden in januari te horen dat ze bostkanker had. Ze is toen met een chemotherapie begonnen en heeft het knobbeltje weg laten halen in haar borst en ook de klieren onder haar linker arm. Het werkte niet en toen heeft ze der borst af laten zetten en der klieren onder der rechte arm weg laten halen. Toen moest ze zich laten bestralen op der linker borst wat heel erg was voor m'n moeder. Ongeveer een jaar geleden kreeg ze het in der nek en moest ze weer aan een chemo beginnen. Ongeveer 3 of 4 maanden geleden kreeg ze het in der longen en lever. In der longen ging het weg en in der lever ging het ook steeds beter die punten die heel hoog staan als het slecht gaat gingen omlaag. Nu heb ik ongeveer 2 maanden geleden te horen gekregen dat het niet meer werkte en toen is ze iets alternatiefs gaan doen daar knapte ze zelfs weer door op. Maar nu vandaag heb ik te horen gekregen dat ze het niet meer kan redden. Ik wil aan u vragen of u misschien nog iets alternatiefs weet wat nog zal kunnen helpen. Want ik wil m'n moeder nog lang niet kwijt.

Mark (16)

• angela

hai mark

ik weet zelf geen alernatieve geneeswijze , maar ik wil je heel veel sterkte wensen de aankomende tijd

en geef de moed niet op zou ik zeggen

liefs angela

• anita mama van Dennis

Ik kreeg voor een maand geleden het zelfde bericht te horen, maar er is geen alternatief voor. Was het er maar, het enige is wat ik kan zeggen, is vecht met zijn allen, en geef haar alle steun die ze hebben moet. Daar houd ze het het langst mee vol. Heel veel sterkte met alles, en steun elkaar heel veel in deze periode.

ik wens je heel veel sterkte in deze zware tijd ik weet wat het betekent.

veel liefs anita

• Ingrid

Ik doe zelf ook aan alternatieve geneeswijze, maar ben er van overtuigd dat ik hiermee niemand kan genezen. Ik kan hooguit de pijn wat draaglijker maken, maar daar houdt het ook wel mee op. Ik wens je wel heel veel sterkte!

Groetjes, Ingrid.

• chanel

Beste Mark,

Ik wil je even sterkte wensen. Mijn vader heeft lymfeklier-kanker wordt helaas niet meer beter. Ik ben ook gaan zoeken naa andere manieren om te genezen. Kon niets vinden.

Je mag me ook mailen als je dat wilt.

groetjes Chanel (20)

• Lesley

Hallo beste mensen,

Ik kan hier zeker over meepraten. Ikzelf ben mijn moeder nu 6 jaar geleden verloren aan borstkanker. Tenminste dat had ze in eerste instantie. Ze hebben een borstverwijderende operatie moeten uitvoeren en de helft van haar lymfeklieren waren besmet. Dit hebben ze ook geprobeerd te verhelpen met chemo. Na de derde chemo ging de kanker verder in haar lever en was totaal uitgezaaid, dus konden ze daar ook niets meer aan doen. Op een tijdsbestek van nog geen 9 maanden is zij gestorven. Mijn vader, ik en mijn jongere zusje (toen waren we nog maar 16 en 14 jaar oud) moesten ineens het huishouden doen, boodschappen doen, strijken, wassen en noem alles maar op. Nu ben ik 22 jaar oud en sta al bijna 4 jaar op eigen benen. Ik woon al die tijd namelijk al samen, dus moet ik ook nu veel zelf doen. Maar zoals de jaren verstrijken, krijg je het er steeds minder moeilijk mee. Mijn vader is inmiddels weer getrouwd met een andere vrouw wat ook de nodige problemen met zich meegebracht heeft. Omdat ik nu al zolang niet meer thuiswoon, heb ik er ook minder moeite mee en hoop ik alleen maar dat hij de rest van zijn leven met zijn nieuwe vrouw gelukkig is en blijft. Gelukkig heb ik nog steeds een hele goede band met mijn vader en mijn zusje. Toch wil ik iedereen die zoiets meemaakt heel veel sterkte wensen.

Groetjes, Lesley

• Elsa

Jeetje Mark….

Ik weet niets te bedenken wat jouw moeder kan helpen .

Maar ik wil je alle sterkte toewensen !

Ik sta zelf op het punt mijn moeder te verliezen….en ik ben 26.

het is afschuwelijk.

Veel liefs, Elsa

• Mark

Ik heb 1 dag geleden gehoord dat m'n moeder nog ongever 2 weken te leven heeft. Ze heeft me altijd alleen opgevoed ik heb m'n vader nooit gekend. Ik weet echt niet wat ik straks moet, dan sta ik er helmaal alleen voor. Ik moet erg veel huilen en ik vind het ook heel erg voor m'n moeder die zo lief is.Normaal ben ik altijd vrolijk. Nu kan ik dat echt niet meer.

• Elsa

Nee natuurlijk kan je nu niet meer….

He…ik weet haast niet wat ik zeggen moet…

Mijn moeder ga ik ook verliezen…deze week nog…en bij de gedachten alleen al…weet ik al niet wat ik moet doen.

we zitten aardig in hetzelfde schuitje…. Ik heb ook niet erg veel contact met mijn vader…

Mijn moeder is altijd alles voor me geweest ! Zij is ook degene die mij heeft opgevoed !

Wel ben ik 26, en woon samen met mijn vriend.

Waar ga je straks wonen ??? woon je al op jezelf ?

Heb je wel mensen om je heen die je op kunnen vangen ?

je kan me ook altijd mailen hoor.klik gewoon op mijn naam…en stuur die e-mail

het kan ernorm opluchten !

Heel heel veel sterkte de komende tijd !

Liefs, Elsa

• coby

lieve mark,

ik heb ook geen oplossing voor je,

het enige wat ik je kan zeggen is knuffel haar zo veel mogelijk en zeg haar

10000 keer dat je van haar houd met andere woorden , ben er voor haar.

ik sta ook zelf op het punt mijn man te verliezen en heb 2 kindertjes van 7 en 4

mijn man is pas 36 jaar.

als je wil mag je me altijd mailen gr Coby.