ik loop al een paar weken met iets.
een paar maanden geleden kreeg ik vaak last van branderigheid/pijn bij het plassen. (ik ben nog niet met iemand naar bed geweest dus daaraan kan het niet liggen) en een paar weken terug kreeg ik een ontsteking bij mijn vrouwelijke gedeelte onder. ik moest het dus met zalfjes en pilletjes bijhouden totdat het overging, nou na enige tijd ging dat over, maar omdat ik dus daar zalfjes moest smeren, viel mij iets op.. ik voelde aan de linkerkant een knobbel/bobbel, die kan ik alle kanten op laten bewegen. het doet geen pijn als ik erop druk. en het zit ook alleen maar aan de linkerkant en niet aan de rechter.
ik weet dat het mischien een stomme vraag is, en daarom durf ik ook niet naar de dokter, maar bestaat het dat kanker ook daaronder kan zitten?!?
wantik heb er namelijk noot over gelezen/gehoord.
en mischien dat dit ook zo'n stomme vraag is, maar kunnen jullie, meiden rond 18 jaar, voelen of jullie dat ook hebben.
het zit zeg maar net waar “het spleetje” begint en dan aan de linkerkant vlak ernaast. als je daar een beetje voelt en drukt, dan voel je het vanzelf (of niet?!) .en je kunt het allerlei kanten op laten schieten.
ik hoop dat jullie of iemand me wil helpen, want ben echt bang. en durf er ook niet echt mee naar de dokter.
liefs Anoniempje.