melanoom

• R.de vriessen

Mijn schoonzus(31) ging deze week naar het ziekenhuis voor een built onder haar arm

Daar werd meteen ernstig gekeken,

Nu hebben we de uitslag het is een inwendige melanoom en daar schijnt niets meer aan te doen zijn

dit bericht is ingeslagen als een bom ze heeft twee kleine kinderen mijn broer weet

niet meer hoe hij verder moet zijn er mischien mensen die hier over mee kunnen praten en meer van deze vorm van kanker weten want ik kon er verder niet veel over vinden

• anita

hallo r.

vind het erg rot voor je schoonzuster, maar geef de hoop niet op. Met ze allen sterk blijven daar schieten jullie het meest mee op.

veel sterkte.

veel liefs anita

• laurent

Heel veel sterkte toegewenst.

Er is best veel informatie te vinden op het net over melanoom. Een toegankelijke site om te beginnen is www.diagnose-kanker.nl/stichtingmelanoom/

Dat is de site van de patientenvereniging die onder meer lotgenotencontact organiseert.

• willem

Melanoom. Duffe ellende. Ze zeiden me, nog een jaar in de zon en dan is het over. Second opinion. Blijkt alles mee te vallen. Niet meer intensief in de zon (inmiddels zes kleine operaties gehad), wel normaal leven. PAS OP VOOR VERBRANDEN). Ik ga ervoor. Houdt moed !! Doe ik ook.

Ik woon in de tropen, Bonaire. Veel zon dus. Met een gematigde zon-aktiviteit (zwemmen, en vooral NIET bakken) red ik het wel. Jij dus ook.

Willem.

P.s. Ik snap geen moer van dit soort programma's. Ik ben een leek op de computer. Hoop dat dit overkomt.

• willem

Melanoom. Duffe ellende. Ze zeiden me, nog een jaar in de zon en dan is het over. Second opinion. Blijkt alles mee te vallen. Niet meer intensief in de zon (inmiddels zes kleine operaties gehad), wel normaal leven. PAS OP VOOR VERBRANDEN). Ik ga ervoor. Houdt moed !! Doe ik ook.

Ik woon in de tropen, Bonaire. Veel zon dus. Met een gematigde zon-aktiviteit (zwemmen, en vooral NIET bakken) red ik het wel. Jij dus ook.

Willem.

P.s. Ik snap geen moer van dit soort programma's. Ik ben een leek op de computer. Hoop dat dit overkomt.

• willem

Willem.

• Rene

Ik vind wel dat je de feiten niet over het hoofd moet zien want deze vorm van kanker is echt erg. (ben zelf net mijn vrouw verloren aan melanoomkanker 01-09-2001) maar blijf wel de moed en de hoop er inhouden. En praat veel over alles ook als het moet over de dood het heeft mij veel goeds gedaan. Ik moet er ook bij zeggen dat mijn vrouw uitzaaiingen had in haar lever, longen, limfeklieren, hersenen en botten. Ik wens jullie heel veel sterkte want je zult het nodig hebben.