Hallo Anita,
Ik heb echt met je te doen. Wat erg zeg voor je vader dat hij alvleesklierkanker heeft. Mijn man Gerard heeft borstwerveltumoren en door de inzakking van de wervel zijn de zenuwen bij hem erg bekneld, waardoor hij heel veel pijnen heeft. Hij is toen verwezen naar de pijnbestrijding Rode Kruis in Scheveningen, maar het heeft geen resultaat bij hem omdat hij tumor heeft. Ik snap eigenlijk niet dat ze jouw vader toch naar de pijnbestrijding sturen. Ze hebben ons verteld dat ze jammer vinden dat mijn man tumor heeft, als het nou alleen de zenuwpijnen zijn, is het meestal goede resultaat. Nu heeft mijn man durogesic pleisters en servedol. Probeer aan de dokter te vragen of het nut heeft om servedol te nemen, want nu mijn man pas weer bestraald is, is de pijn bijna helemaal verdwenen en hij heeft nu 3 durogesic pleisters ipv 5 pleisters en slikt minder servedol. Ook slikt hij arthrotec en dexametaxon. Mocht je vader naar de pijnbestrijding moeten gaan, dan raad ik je aan om niet naar de pijnbestrijding te gaan in Scheveningen (Rode Kruis), want daar hebben we geen leuke ervaringen mee gehad. Je kan mijn verhaal lezen in pijn pagina.
We wensen je heel veel sterkte toe en hopen ook dat je papa veel van je kind kan genieten die nu net bijna 2 jaar is geworden. Wij zelf zijn ook maar 3 maanden getrouwd en ik hoop steeds dat we heel lang getrouwd zullen blijven en dat moet kunnen!
Liefs van Yvonne
PS. vallen doe je alleen en opstaan doe je samen