lymfe/slokdarm kanker

• kyra rutten

Hallo lezer

Via deze weg zou ik graag aan informatie willen komen over kanker aan de slokdarm/lymfeklieren. Is er iemand die hiervoor bestraald is en die mij de nodige informatie zou kunnen verstrekken. Hiermee zou voor iemand het maken van de keuze wel/niet bestralen eventueel vereenvoudigd kunnen worden!!

Met vriendelijke groeten,

Kyra Rutten

• Anja

Hoi Kyra,

Als het gaat om lymfklierkanker dan zou je het volgende boek eens kunnen raadplegen:

De erfenis van Thomas Hodgkin geschreven door Jeroen Terlingen.

Het is een boek over de diagnose behandeling en gevolgen van lymfklierkanker. Het is geschreven door een journalist die het zelf ook had en het is vorig jaar uitgegeven. De verschillende vormen van behandelen worden zeer uitgebreid toegelicht. Ik heb het zelf in een ruk uitgelezen en ben daardoor goed geïnformeerd over de ziekte non-hodgkin die mijn schoonbroer sinds kort heeft. Hij wordt trouwens behandeld met 8 chemo´s om de 3 weken eentje. Aanstaande dinsdag komt de derde maal eraan. www.startpagina.nl dan meer gezondheid dan meer kanker en dan staat het bij persoonlijke ervaringen (beetje ingewikkeld maar ik heb geen adres), daar kun je het bestellen of gewoon bij de bieb lenen natuurlijk.

Heel veel succes!!!

Groetjes,

Anja

kyra rutten schreef:

>

> Hallo lezer

>

> Via deze weg zou ik graag aan informatie willen komen over

> kanker aan de slokdarm/lymfeklieren. Is er iemand die

> hiervoor bestraald is en die mij de nodige informatie zou

> kunnen verstrekken. Hiermee zou voor iemand het maken van de

> keuze wel/niet bestralen eventueel vereenvoudigd kunnen