Aromasin

  • Carmen

    Mijn moeder wordt op dit moment behandeld met Aromasin, nadat Tamoxifen

    niet meer werkt. Wie heeft er ervaring met dit medicijn, dat pas sinds vorig jaar verkrijgbaar is?

  • Roberto

    Hoi Carmen, Ik heb er helaas erg weinig ervaring mee, als ze eerder met dit medicijn zouden komen en het kon patienten redden dan zou mijn moeder ook nog leven.

    Ik hoop voor je moeder dat het medicijn aanslaat. Het beste medicijn is dat je haar al je liefde geeft daar word een mens sterk van. En dat heeft je moeder in ieder geval nodig.

    Veel sterkte en geluk.

    Knuf voor je moeder,

    Groetjes mij…

  • Lientje

    Ik gebruik Aromasin nu ongeveer een half jaar. Ik heb een mammacarcinoom met metastasen in de botten en op de lever. Bij mij is 5 1/2 jaar geleden kanker ontdekt. Ik ben eerst begonnen met chemokuren en pijnbestrijding d.m.v. bestraling. Daarna heb ik Tamoxifen gebruikt. Mijn lichaam reageerde hier niet meer op en zodoende heb ik eerst Femara gebruikt, hierdoor werd ik zeer depressief en had veel bot en spierpijnen. Bij Aromasin voel ik mezelf doorgaans wat energieker maar helaas zal ik niet meer de oude worden. Je lichaam moet een hoop inleveren. Maar met mijn agenda niet te vol te plannen en op tijd mijn rust nemen, houd ik het goed vol.

  • jannie

    Ik heb borstkanker gekregen in 2005 mijn behandelplan bestond uit 6 Chemokuren- 25 Bestralingen - Amputatie 11 Maanden Herceptin om de 3weken

    En ik slik nu 6 jaar Aromasin . In 2008 heb ik een nieuwe borst laten maken door een stuk uit mijn buik te laten halen dat is allemaal goed gegaan ben wel

    vaak moe . Maar beweeg heel veel en eet heel gezond en dat is belangrijk als je Aromasin gebruik . Want je kunt artrose en de botdichtheid kan veranderen en dat is bij

    mij nog steeds ( groen) als ik de botdichtheid meting 1 keer per jaar krijg .Dus met Aromasin kun je een fijn positief leven blijven leiden .

  • levi

    geef alcohol…